Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Re: Hur mår du?
Bra
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Dags att börja promenera efter lunch, är inte alls taggad för det 

Det känns som att depressionens mörker äter upp mig. Igår kväll skrev jag en halvlång text som jag funderade på att lägga upp på Facebook. Men varför anstränga sig för att försöka få friska människor att förstå? De har redan bestämt sig att jag är lat och att jag bara ska rycka upp mig. Cut your hair and get a job.
Apropå hår... Jag borde boka en tid för klippning hos frisören någon gång i december.
Apropå hår... Jag borde boka en tid för klippning hos frisören någon gång i december.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Glad att Conny är på väg hem, saknat honom <3
Fys före mys. Nu rökelse, musik och en öl.
Har sovit bra I natt. Mår bra.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag mår sådär. Har varit med o planerat mammas begravning.
Mår bättre nu än tidigare idag. Konstigt. Jag brukar må sämre om kvällarna. Imorgon ska jag försöka få tiden att gå ihop tillräckligt bra för att hinna med att träna. Kötta!
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Nej, de förstår inte… tyvärr..Krokus wrote: ↑02 Dec 2021, 11:18 Det känns som att depressionens mörker äter upp mig. Igår kväll skrev jag en halvlång text som jag funderade på att lägga upp på Facebook. Men varför anstränga sig för att försöka få friska människor att förstå? De har redan bestämt sig att jag är lat och att jag bara ska rycka upp mig. Cut your hair and get a job.
God eftermiddag, klockan är väl 13:00 eller? 

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Nä nu sover vi... 
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34