Allt inom skönhet
Moderator: Moderator 1
Re: Allt inom skönhet
Ja massvis swesanne! Ogx luktar gott tycker jag. Det är inte svindyrt heller. Sen tycker jag om wella's dofter!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Googlade på Ogx, ska prova det! 
Ja, vad kul Swesanne! :) det är ju lite olika vad man tycker om, men jag gillar ogx.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Hittade den här som passar mitt hår https://www.apotekhjartat.se/produkt/og ... oo-385-ml/
Jag har ju köpstopp.. är det värt att beställa tro?
Jag har ju köpstopp.. är det värt att beställa tro?
Hittade den billigare på Apotea. Luktar den gott tro?
Tror att vissa stormarknader (t ex Ica Maxi) har schampo från det märket. Men det är säkert billigare på Apotea. Om man nu vågar använda Apotea efter det Cosmos råkade ut för.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Miika, det beror på hur mycket schampo du har på lager. Hittade en sorts Ogx på REA på Hjärtat… tänkte köpa varsin flaska till flickorna.
Miika,
Du får läsa i endast inloggade, kan skicka pm med länk.
Du får läsa i endast inloggade, kan skicka pm med länk.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Har upptäckt att jag får rynkor runt ögonen när jag tar på mig mössan. Den trycker ner huden på nåt vis. Nu är ungdomens dagar definitivt förbi.