saknad medlem
Moderator: Moderator 1
Re: saknad medlem
Vilka medlemmar saknar vi mer? Zoegas sa att han inte skulle följa med till ett nytt forum. Drummer var ju på gång med att sluta med viska hur som helst, eftersom han blivit av med diagnosen. Idefix saknar jag! Och Vittrad.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Melun saknar jag. Han skaffade konto på Viska 2, men än så länge inte här.
Drummer ville stänga Viska.se tillsammans med sin överläkare.
zoegas, idefix och Vittrad saknar säkert skriklådan, där de var aktiva.
zoegas, idefix och Vittrad saknar säkert skriklådan, där de var aktiva.
Ja. Skriklådan är djupt saknad!
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
- Hercules723
- Hafniummedlem
Vierja tyckte jag var schysst.
Ja Vierja var bra!
En som inte verkar våga visa sig är Hope/Tequila/Pimed osv. Han var väl en utlösande faktor till stängningen kan jag tänka mig. Eller har han varit här?
En som inte verkar våga visa sig är Hope/Tequila/Pimed osv. Han var väl en utlösande faktor till stängningen kan jag tänka mig. Eller har han varit här?
Drummer ansåg att vi mobbade Pimed. Han tyckte att han var schysst.
Ursäkta att jag säger det, men Drummer hade inte alla hemma, som det heter. Så hans åsikter är lite konstiga.
Jag saknar inte zoegas, han kunde vara oerhört jobbig och lierade sig med Pimed mot mig. Däremot Vittrad skulle det vara kul att se igen.
Egentligen är allt bara på låtsas.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag undrar om zoegas var borderline. Han kunde vara en riktig mupp!
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Vet namn och adress
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
En som var med för många år sedan var PSR. Han var en klipsk karl som dock fick nog av all turbulens omkring moduleringen. Men han var alltid läsvärd.
Egentligen är allt bara på låtsas.