Vad har ni gjort idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad har ni gjort idag?
Gick ganska långt idag. Min hund verkar gilla selen men hon vill inte ha den på sig inomhus. Det behöver hon inte heller. Snart ska vi ut igen.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Besökt pappa på sjukhuset.
Har gjort lite av varje idag. Nu senast duschat, det är alltid lika skönt efteråt.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Tagit en morgonpromenad och gett hundarna frukost. Ätit frukost själv också.
Jag har promenerat, handlat mat och varit i skoaffären. Och så har jag värmt mat och ätit den. Snart ska jag ut på kvällspromenad.
Legat på sängen.
Gett panten till en kompis.
Skrev på ett papper om covis-pass.
Gett panten till en kompis.
Skrev på ett papper om covis-pass.
Jag har handlat mat och öl, gymmat, lagat mat, promenerat och kollat på en serie.
Än så länge har jag i stort sett bara varit ute med hunden. Ätit frukost har jag gjort också, men åt inte upp hela eftersom det var för mycket havregryn i filmjölken.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Mer filmjölk?
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Ingenting, nyvaken
Nisse,
Ja jo. Havregrynen var mer eller mindre gröt, gillar det inte. Jag åt väl för långsamt.
Ja jo. Havregrynen var mer eller mindre gröt, gillar det inte. Jag åt väl för långsamt.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Promenerat 2 gånger. Varit och lämnat kläder till loppisen. Handlat några varor. Fixat middag.