Jag erkänner...
Moderator: Moderator 1
- Hercules723
- Hafniummedlem
Re: Jag erkänner...
Fan, jag har börjat köpa energidrycker igen. Dem är inte lika sliskiga som cola. Både igår och idag blev det en Wolverine energidryck, lät de ligga i frysen 30 min. Hade inte druckit energidricka sedan i somras. 

Verkar vara ett gissel det där med energidrycker. Jag har aldrig smakat dem . Det räcker med att jag är beroende av kaffe.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- Hercules723
- Hafniummedlem
Det är lätt att fastna med koffeinkickar, men jag tror inte mitt begär är lika stort som tidigare. Bara det att jag bantar, sedan slutet av Nov och istället blev det att mitt sötsuget är större.
Går det bra med bantningen annars?
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag det går bra och har gått ner 3 kg.. har ju faktiskt ätit jättemycket choklad.. men inte så mycket mat. Ska försöka äta mera vegetariskt, samtidigt vill jag äta fisk och kött ibland. Känns som jag inte står pall att bara äta vegetarisk året runt. Jag kanske bara nojjar om det? Att det finns vissa fettsyror som bara finns i kött m.m har jag läst mig till.. Så jag gör lite som jag vill med recepten från portionen under tian.
Jag vill äta det jag tycker om hur mycket veganer än skriker. De är fortfarande en minoritet men en gapig minoritet som har stöd av många extrema aktivister och även politiker som Miljöpartiet.
Egentligen är allt bara på låtsas.
En gång var jag hemma hos en kille som jag dejtade och han skulle bjuda på spagetti och någon linssås. Nej, usch vad pinsamt det var när det var nära att jag spydde i tallriken. Linser är inte min grej. Vi sågs inte mer efter den gången. Han tog till och med bort mig som vän på Facebook, men det var nog för att han var kär och inte jag.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag kan inte heller äta linsgryta. För min mamma lagade det en gång i min ungdom och jag gillade det inte. Sen på kvällen gick jag ut och festade med mina kompisar, då spydde jag upp linsgryta. Det var så äckligt. Kan inte med linsgryta efter det.
En vän bjöd mig på egenbakade bullar. Han hade någon rosa kräm på som jag tyckte såg äcklig ut. Höll på att spy när jag åt bullen. Min vän blev lite förnärmad. Sedan dess har han inte bjudit på sånna bullar.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Förstår inte vad det populära ordet binär betyder.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Memphis,
Är det inom könsidentitet du syftar på "icke-binär"? Jag vet inte riktigt vad som menas. Kanske är det för dem som är både kvinna och man? Ingetdera? Vet någon?
Är det inom könsidentitet du syftar på "icke-binär"? Jag vet inte riktigt vad som menas. Kanske är det för dem som är både kvinna och man? Ingetdera? Vet någon?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.