Allt inom skönhet
Moderator: Moderator 1
Re: Allt inom skönhet
Swesanne,
Blir det inte halt på golvet?
Blir det inte halt på golvet?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Har beställt lite guldsmycken till nyårsfesten, min klänning jag hade på mig förra året passar!
Köpte även en transparent paraply
Köpte även en transparent paraply
Då blir du säkert jättefin!
Ja den är fin, svart figursydd och guldig dragkedja där bak :)
Det var nära att jag beställde en klänning helt i guld igår. För nyår. Men så kom jag på att jag oftast firar nyår med bara mamma. Lite överflödigt med en guldklänning då!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag har börjat tänka på att få håret klippt hos frisör, men det finns nog inga tider innan jul. Inga pengar heller för den delen.
När man väl börjat tänka på att klippa sig så kliar det i fingrarna. Jag måste stå emot att klippa mig själv. Svårt att få en page snygg på egen hand.
När man väl börjat tänka på att klippa sig så kliar det i fingrarna. Jag måste stå emot att klippa mig själv. Svårt att få en page snygg på egen hand.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Även jag skulle behöva gå till frisören, klippa topparna eller kanske lite mer. Klippa cirka 3cm. För ett tag sedan fantiserade jag om en lila ombre eller vad det heter. Vore snyggt ett tag.
-
- Guldmedlem
Jag ska nog klippa mig, kanske... Sen..

Denna är fin!

Lila balayage!
Last edited by Krokus on 15 Dec 2021, 18:59, edited 1 time in total.