Tråden om hundar
Moderator: Moderator 1
Re: Tråden om hundar
Skulle inte du krokus till läkare för eventuell operation av ditt diskbråck i ryggen ?
Tror annars när det kommer till skor till hund att de helst är utan.
Min hund tycker inte om regnväder, han är inte alls förtjust i blött väder, lyfter på benet 1 -2 ggr och vill sen vända in igen. Jag om det är så att jag envisas att promenera längre får jag tvinga han att fortsätta under ständiga försök att stanna och vända om för att gå hem. Han är envis.
Jag går hellre hem med honom än tvingar honom att gå.
Tror annars när det kommer till skor till hund att de helst är utan.
Min hund tycker inte om regnväder, han är inte alls förtjust i blött väder, lyfter på benet 1 -2 ggr och vill sen vända in igen. Jag om det är så att jag envisas att promenera längre får jag tvinga han att fortsätta under ständiga försök att stanna och vända om för att gå hem. Han är envis.
Jag går hellre hem med honom än tvingar honom att gå.
Önskar att min hund inte ville gå så långt när det regnar. Men hon är helt oberörd av regn och snö.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Yrväder,
Jodå, måste göra ny magnetröntgen först, vilken jag har tid för i mitten av januari. Det går inte undan!
Problemet är att här saltas flera vägar och då fungerar det inte att promenera med hunden så fort det är minsta minusgrad. Gruset är han inte heller förtjust i, men det funkar någorlunda. Han gillar snö, men inte -10 och salt.
Jodå, måste göra ny magnetröntgen först, vilken jag har tid för i mitten av januari. Det går inte undan!
Problemet är att här saltas flera vägar och då fungerar det inte att promenera med hunden så fort det är minsta minusgrad. Gruset är han inte heller förtjust i, men det funkar någorlunda. Han gillar snö, men inte -10 och salt.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Han fryser om tassarna, ja då kan kanske skor vara bra, sałt är inte bra men där jag bor i Skåne är det inte snö så mycket och ofta så saltet blir ingen större oro
Ibland när jag är ute och går ser jag skor som hundar har tappat. Det är nog svårt att få dem att sitta på ordentligt?
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Med tanke på hur lång väntetiden kan vara till magnetröntgen är, är en tid i januari snabbt marscherat
Två månader från det att remissen skickades. :)
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Min hund fick nyss äta rent formen som jag gjort pannkaka i. Hon älskar verkligen pannkaka, precis som min förra hund gjorde.
Ni är bra mattar, Krokus och memphis. Och så Amandara då.
Tack Fantasio! Här kommer en bild på min hund där hon ligger i sin slitna älsklingsfåtölj...Jag har inte hjärta att slänga ut den.
https://www.bildtagg.se/bild/pdquap1mpmzzwcqxg9c7ytr4
Tack Fantasio.
Fin vovve!memphis wrote: ↑22 Dec 2021, 19:33 Tack Fantasio! Här kommer en bild på min hund där hon ligger i sin slitna älsklingsfåtölj...Jag har inte hjärta att slänga ut den.