Känner ungefär så också.
Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
jag känner mig också låg och trött. Ska till sjukhuset och ta Antabus och sedan bege mig till stan för att klaga på glasögonen en andra gång. Sedan återstår att handla till helgen. Och jag känner mig som att bara dra upp filten och gömma mig.
Egentligen är allt bara på låtsas.
-
- Guldmedlem
Förstår det om du ska klaga på någon.
Jag mår efter omständigheterna väl.
Ja, men man måste ju kunna se i glasögonen.. kämpa Cosmos!
Det kan vara fel på ögonen och inte glasögonen. Jag ringde till Telenor och
klagade att det var för låg volym på min telefon. Problemet var att jag hade
vax i öronen.
klagade att det var för låg volym på min telefon. Problemet var att jag hade
vax i öronen.

"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- Guldmedlem
Sisådär.. Jag har varit ute och gått en timme och mår bättre av det men är samtidigt nedstämd för att jag väger så mycket :(
Jag är också nedstämd pga min vikt. Min läkare hävdar att jag äter för mycket, hon menar att medicinen inte påverkar vikten i sig, utan det är att man blir hungrig. Jag tror inte på henne..Klankedinken wrote: ↑17 Dec 2021, 16:32 Sisådär.. Jag har varit ute och gått en timme och mår bättre av det men är samtidigt nedstämd för att jag väger så mycket :(
Jag håller med dig swesanne, det är inte sant att man blir fet bara för att man äter mera. Medicinen ändrar metabolismen, det är jag övertygad om.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Medicinerna gör att man blir vrålhungrig. Läkarna vill inte kännas vid det.
De är som strutsen.
De är som strutsen.