Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
Jag upplever det inte så längre. Jag blir inte särskilt hungrig av medicinerna längre. Utan det är ämnesomsättningen som är satt ur spel. Av medicinerna, alltså.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- Guldmedlem
Hela läkarkåren blundar för vad dom inte kan. Vi går upp i vikt och dom kan inte göra något åt det. Därför kommer dom med svepskäl som "du äter för mycket" eller liknande.. Bullshit, dom är hjälplös inför det och har inget att erbjuda!
De borde ge oss amfetamin! ;)
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- Guldmedlem
Nu är du dum mem-fis
Vadå för,
Det är ju ett bra sätt att gå ner I vikt. Kul har man under tiden också
Det är ju ett bra sätt att gå ner I vikt. Kul har man under tiden också

-
- Guldmedlem
Alla vägar leder till rom dummer!
Du skulle bli smal på ett par tre månader bara.
-
- Guldmedlem
Vad är du ute efter :P

Läkaren är ”ute och cyklar” det är garanterat något med ämnesomsättningen. Jag har testat.. jag åt ett mål per dag. Inte ett gram ner. Det enda jag ytterligare skulle sluta med är öl och Prosecco
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Du köper hela Rom på systemet
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com