Allmänt om medicin
Moderator: Moderator 1
Re: Allmänt om medicin
Ta lite puder under armhålan efter att du tvättat dig och torkat dig. Håller bort fukten, hålls mer torrt. Säkert en deodorant du reagerat på.
Miika,
Brukar du klä på dig direkt efter en dusch? Det kanske behöver luftas lite innan.
Brukar du klä på dig direkt efter en dusch? Det kanske behöver luftas lite innan.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag tror också att det är en deo som jag reagerat på, och jag klär på mig på en gång så tack för alla tips!
Mediciner jag haft?
Fluanxol
Trilafon
Mallorol
Sordinol
Roxiam
Nozinan
Propavan
Zopiklone
Orap
Risperdal
Minnet tryter nu på äldre dar..........
Fluanxol
Trilafon
Mallorol
Sordinol
Roxiam
Nozinan
Propavan
Zopiklone
Orap
Risperdal
Minnet tryter nu på äldre dar..........
Mediciner jag haft?
Olanzapin
Aripiprazol
Melatonin
Zolpidem
Propranolol
Propiomazin
Diazepam
Tror det var alla
Olanzapin
Aripiprazol
Melatonin
Zolpidem
Propranolol
Propiomazin
Diazepam
Tror det var alla
'cause the freak inside controls my mind
Jag har optimal medicinering nu vad jag tror. Har ju haft 22 år att testa ut. Tror jag har de bästa medicinerna för just min biokemi. Det känns skönt och tryggt. Jag mår för det mesta bra psykiskt fast det svänger ju lite, men amplituderna är mindre.
-
- Guldmedlem
I ordning!
Lergigan
Zopiklon
Abilfy
Quetiapine
Risperdal
Zyprexa
Theralen
Latuda
Ser ut som en kort lista trots allt!
Lergigan
Zopiklon
Abilfy
Quetiapine
Risperdal
Zyprexa
Theralen
Latuda
Ser ut som en kort lista trots allt!
Det var meningen att jag skulle hämta ut medicin idag, apodosen. var för trött, orkade inte. Jag har kvar Metformin i kartong, men övrig medicin blir jag utan idag.
Jag har ingen koll på hur mycket medicin jag har i apodosrullen. Den verkar rätt liten i alla fall. Jag skulle tro att jag hämtar medicin på onsdagar, men medicin för en vecka kan jag omöjligt ha kvar. Jag får kanske gå till apoteket i helgen, då har jag en god anledning att kliva ur sängen.
Tyvärr har jag börjat slarva med blodproven för mitt Clozapine. Tog inget i oktober och inget i december. Jag vill inte missa det igen nu i januari. Men har så svårt att komma ihåg det. Får väl skriva en minnseslapp och lägga på ryggsäcken så jag ser den när jag ska iväg någonstans på förmiddagen.
Jag har tagit Alimemazin, Lergigan, Sertralin och Stesolid (femton mg), ändå kommer jag inte till ro. Vet inte vad jag ska göra nu.
Gå och lägg dig ska du se att du somnar! Jag kan också känna mig ångestfylld sent på kvällen men tar min medicin och lägger mig. Snart somnar jag.
Egentligen är allt bara på låtsas.