Moderator: Moderator 1
Re: Facebook
Jag bor perfekt. I lägenhet centralt. Mycket fina promenadstråk. Framförallt det jag gillar.
Bor då inte stort alls! 45 kvadrat är lagom åt mig och så har jag det nu!
Tycker det är kul o se vad släkt o vänner gör de få ggr de lägger upp något på FB. Var mer drag på FB förr.
Träffar de så sällan nuförtiden.
Träffar de så sällan nuförtiden.
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Lägger mest upp bilder på Instagram.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
På dina gröna drinkar?
Ja, att fota vad man äter är populärt.
Håller med. Det verkar som att det är andra appar som är populärare nu än Facebook. Jag har Tiktok men förstår inte hur den fungerar. Känner mig gammal.
Tidigare idag såg jag på Facebook att en barndomsvän har fått en dotter. Jag gratulerade.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Det verkar omöjligt att få till ett datum som passar för att hedra vår hastigt avlidna vän NN. Vissa kan inte måndag, andra kan inte tisdag. Jag tror jag struntar i det hela. Jag får väl lägga upp bilder på gulliga kattungar och mina halvätna måltider som alla andra.
Ska ta paus från FB. FB stressar mig. Står så mycket skit! Kanske lägger ner FB helt. FB-messenger kommer jag dock behålla.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
FACEBOOK stressar även mig. Föredrar viska.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag tycker att Facebook har blivit tråkigt. Det är sällan som vänner skriver statusuppdateringar. Numera verkar Facebook främst vara till för att hitta likasinnade i olika grupper.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.