Vad har ni gjort idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad har ni gjort idag?
Inget än, nyvaken :P
Sov till halv tolv. Sådant är normalt inte möjligt för mig. Men här tar mamma ut hundarna på morgonen. Så härligt! Sen efter morgonkaffet tog jag en promenad.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Tagit promenad. Syster är hos makens släkt, jag valde att stanna hemma. Behövde vila lite.
Varit hos min syster, alla i familjen samlade. Vi spelade ett jätteroligt kortspel som heter sabotören, tips både för barn (inte för småbarn) och vuxna :D
Spelat ett spel som hette "Med andra ord". Det var riktigt roligt faktiskt. Man spelade i lag, och jag spelade ihop med mi n äldre bror. Vi kom tyvärr sist båda gångerna.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Inte mycket. Sov till 11.40. Sen kl 12 var det fotografering ute i trädgården. Sen tog jag mig lite frukost och kaffe.
Bara en hemmagjord hawaii
Har inte hunnit gjort så mycket. Bara gått promenad, gjort frukost till hunden, ätit frukost själv. Och så har jag klätt på mig för injektionen. Jag tar alltid en kofta som går att dra ner över axeln. Så slipper jag klä av mig.
Idag har jag en bottnardag.
-
- Blymedlem
Jag har varit på dagverksamheten ett par timmar och spelat kort.
Har varit och tagit injektionen. Aldrig kul, men nu är det bortgjort.
Jag har varit på gymmet.