Vad har ni gjort idag?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Krokus
Rodiummedlem

Re: Vad har ni gjort idag?

Post by Krokus »

Städat. Blä, vad tråkigt. Ska fortsätta efter lunch.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Tog en lång promenad idag. Sen har jag handlat och lagat mat.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Jag har bäddat rent åt min hund och skottat av balkongen.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Sovit hela dagen och en bit in på kvällen. Med avbrott för att gå till speceristen.
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

läste en bok inget mer idag tyvärr
Ja visst gör det ont när knoppar brister
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Hat tvättat och stylat håret. Gått en lång promenad med mössa, och håret blev tillplattat igen.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Har inte gjort någonting mer än ätit lunch, resten har jag suttit här.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Jag är lite orolig. Jag dygnade nästan i natt, blev 2.5 h sovda, men jag har inte varit ett dugg trött idag - liksom jag inte var inatt. Inte uppvarvad utan bara normalt vaken. Var är knappen där man stänger av hjärnan? Nu ska jag sova men är inte ett dugg trött. När jag sover dåligt är jag i vanliga fall helt utslagen dagen efter. Idag har jag gjort en hel del och har haft orken och hjärnan med mig. Jag har orkat se på tv. När jag är för trött orkar jag inte koncentrera mig på något till och med musik stressar mig. Och så trött borde jag vara nu. Men men. Hoppas på en god och återhämtande sömn i natt.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Idag har jag sovit lite mitt på dagen och under eftermiddagen har jag städat, handlat lite och tittat på tv.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Promenerst, handlat, tvättat, tittat på tour de ski. Jag håller på Ebba Andersson för hon är så himla klok och rar. Ebba kom 4a idag. Men jag ser hellre att Frida Karlsson vinner än att nån norska eller amerikanska gör det, Frida kom 2a idag. Jessie Diggins lär vinna touren då hon är mest allsidig och touren innehåller både sprinter och distans. Ebba kan inte hävda sig i sprinter men är en jäkel på distans, så hon kommer inte vinna men jag hoppas att hon kommer 3a. Eller helst 2a, utifrån vad man kan bedöma som görbart.

Det är kanal 6 som sänder skidor nu och de är fan inte bra. Peter Jidhe och skridsko Katarina. Blä. Teodor Pettersson är bra, klok, smart och har båda fötterna på jorden och Johan Olsson är oxå bra. Men som helhet är kanal 6 sändningar mycket sämre än svts var.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Vaknade och åt frukost i min mammas varma kök. Hon har problem med en ispropp i värmesystemet så hon har tre fläktar igång i köket vilket gör rummet till en bastu.

Sen gick vi en långpromenad med hundarna. Sen packade jag och mamma skjutsade hem mig.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Idag har jag mestadels sovit. Mår inte helt bra. Vettetusan vad som har hänt, om det är biverkningar av min antidepressiva?
Post Reply