Sporttråden
Moderator: Moderator 1
Re: Sporttråden
Jag tror att det är Christian Eriksen i danska landslaget som kollapsade i slutet av den första halvleken. Matchen är avbruten. Hjärt- och lungräddning inleddes på planen. Otäcka bilder.
Fy fan, han är avliden. Jag har fått nog av dödsfall.
Fy fan, han är avliden. Jag har fått nog av dödsfall.
Ja, döden är påtaglig.
Jag googlade på hans namn och då stod det att han avled idag. Nu har den infon tagits bort. Bara att hoppas på det bästa.
Ja det var otäcka bilder igår
Han är inte död! Danska fotbollsförbundet har uttalat sig att han fick hjärtstopp men att läget är stabilt.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
- Hercules723
- Hafniummedlem
Den spelas i morgon. 

Det är tre matcher idag. Sverige spelar mot Spanien och så är det en match till i Sveriges grupp.
Nu börjar visst fotbollsmatchen mellan Sverige- Spanien, om någon är intresserad. Jag är inte särskilt intresserad av sport. Det har jag aldrig varit. Var inte ens intresserad av gympan i skolan.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Sändningen börjar nu och matchen börjar 21.00
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag tittar klockan 21.
Jag sticker ut hakan och säger att Sveriges match slutar ett ett. Lite positiv måste man få vara.