Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
Mår ok. Ingen tupplur på eftermiddagen idag.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Inget vidare.. ligger mest o försöker klura ut varför alla motarbetar mig o påstår att jag är sjuk.
Hej på er förresten.
Hej på er förresten.
Hej Bothrops!
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Hej Bothrops!
Jag mår bra idag. Har kodat på en hemsida samt studerat Python.
Jag mår bra idag. Har kodat på en hemsida samt studerat Python.
'cause the freak inside controls my mind
Nobel, hade tänkt installera om min dator men har inte vågat koppla upp den sen jag blev hackad. Men nu hittar jag inte mitt tangentbord så det får va.
När jag var psykotisk trodde jag att några försökte att hacka min dator och mobil. Jag ändrade alla lösenord och slutade att använda sociala medier för att jag kände mig förföljd. Började även att använda krypterad webbläsare. Installerade flertal brandväggar och antivirusprogram på min dator för att skydda mig. Men efter några månader/år med behandling försvann dessa tankarna och idag har jag kunnat återgå till en någorlunda vanlig vardag. Undviker fortfarande sociala medier.
'cause the freak inside controls my mind
Jag var hackad av en galning i från Paris. Han avlyssnade mig dygnet runt och hade även placerat mikrofoner i mina kläder. Det var dock ingen som trodde på det, och jag blev inlagd för psykos.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag har gått så långt att det är polisanmält o bytt ut alla mina kort samt slagit sönder min gamla telefon. Men polisen bara skrattar åt mig. Börjar fundera på om det var dom?
Jag trodde mitt ex kunde se mig via en kaktus jag fått av henne. Men jag kom på att hon inte kunde se mig om jag blundade. 

Last edited by Zoidar on 03 Jan 2022, 17:13, edited 1 time in total.
Nej. Det gjorde jag inte. Trodde att det var så små och platta att de fick plats i fållarna. Hittade inga dock.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ah just det. 
Väldigt skrämmande att vara övervakad, även om det inte är på riktigt.

Väldigt skrämmande att vara övervakad, även om det inte är på riktigt.