Jag erkänner...
Moderator: Moderator 1
Re: Jag erkänner...
Ett matchande set byxor och hoodie. Det var så billigt och bra, bara 350kr. Men jag stoppade mig själv. Har ju kläder så det räcker faktiskt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nej det gör ju inte det. Jag använder mest de mjuka kläderna med resårmidja.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Läkaren på vårdcentralen sa i november att jag skulle försöka sänka dosen av Gabapentin. Det har jag gjort, har halverat nattdosen. Kanske är därför som jag har mindre ork? Tror inte det. Blir inte klok. Hur som helst har jag ingen besvärlig nervsmärta, och det är ju bra. :)
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Skönt nervsmärtan försvunnit.Krokus wrote: ↑03 Jan 2022, 21:07 Läkaren på vårdcentralen sa i november att jag skulle försöka sänka dosen av Gabapentin. Det har jag gjort, har halverat nattdosen. Kanske är därför som jag har mindre ork? Tror inte det. Blir inte klok. Hur som helst har jag ingen besvärlig nervsmärta, och det är ju bra. :)
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Att jag borde sova vid det här laget.
Att jag aldrig köpte Gene Simmons eller Paul Stanleys soloskivor. Hade bara en best of.
Att jag testade akupunkt "Lever - 4" ikväll mot "internal wind".
Att jag är Norrlänning men hatar surströmming!
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Har ätit Surströmming med mandelpotatis och tunnbröds klämma med vidhängande sup
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Att jag har gått till ett medium. Men det är preskriberas det var för 30 år sen. Man ska prova allt en gång.