Hur sov du inatt?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur sov du inatt?
Sov bra från 22 till 07. Är glad över att Propiomazin fungerar. Men nu är den slut. Får se hur jag sover i natt. Har läkarmöte om 2 veckor
'cause the freak inside controls my mind
Propavan är slut och vi är tillbaka till att vakna mitt i natten igen
Vaknade för 1,5 timma sen. Strax innan 02.
Sov tungt. Trodde det var morgon.
Sov tungt. Trodde det var morgon.
Målningen är själens spegel
Vaknade 01 ca och är fortfarande vaken. Hade tänkt springa idag men det blir inget med det tfa dålig nattsömn. Får surfa genom dagen med sömnbrist i bagaget.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Somnade sent och vaknade tidigt. Har gjort så den senaste tiden, men kompenserar genom att sova någon gång under dagen. Vill kunna sova på natten och vakna utvilad men det verkar kört att göra.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Sov väl okej.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Fick endast 20 tabletter utskrivna för att vi skulle testa om det fungerade. Det fungerade! Så har skickat meddelande till läkaren om nytt recept. Hoppas att han skriver det idag, annars har jag helgen framför mig med styckad sömn.
Tycker egentligen inte om Propavan för att den gör mig trött under dagen, men jag sover bättre med hjälp av medicinen. Det är skönt att inte vakna upp mitt i natten. :)
Tycker egentligen inte om Propavan för att den gör mig trött under dagen, men jag sover bättre med hjälp av medicinen. Det är skönt att inte vakna upp mitt i natten. :)
- Hercules723
- Hafniummedlem
Okej! Det var ju bra att det funkade för dig. Då hoppas jag du får mera snabbt så du kan sova. :)
Drömde mycket. Ganska orolig sömn. Ska gå upp nu och sen lägga mig igen.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34