Vad gör du just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad gör du just nu?
Lyssnar lite slött på dagens eko, men det är samma, samma. I princip bara om sverigedemokraterna, nu hur de ska rösta om misstroendevotum mot regeringen. Igår var det något annat inslag om SD på tio minuter. Less på alltihop. Less på allt.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Morgonkaffe.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Handlar det inte mest om hur vänsterpartiet ska avsätta regeringen nu.
J.o och om V har stöd i riksdagen för detta. Men det spelar ingen roll vilka som sitter i regeringen. Det är bara detsamma
Egentligen är allt bara på låtsas.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
hemma efter träningen igen, ska duscha och äta.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Har nyss ätit tacos och ska nu koppla av en stund.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- Hercules723
- Hafniummedlem
Alrightmrsearlgray wrote: ↑15 Jun 2021, 10:46 hercules: tack! det tar mellan 2-4 timmar beroende på hur lång klippet är :)

Ernst pysslar på i tv:n och min hund ligger och väntar på sin tuggrulle som hon brukar få på kvällen. Jag ska snart gå och duscha.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Tittar på tv. o tar det lugnt.
Har duschat och ser nu på nyheterna.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Tittar på Ungern-Portugal på SVTPlay
Har vattnat ute på balkongen. Jag har 4 stora tomatplantor där ute, 4 st paprikaplantor samt 2 st pelargoner. Både tomatplantorna och paprikaplantorna har blommor och kart. Pelargonerna blommar också såklart. Vad jag saknar på balkongen är ett parasoll så att jag kan sitta där ute i söderläget.