Har du vaccinerat dig mot covid-19?
Moderator: Moderator 1
Re: Har du vaccinerat dig mot covid-19?
Absolut inte! har haft svamp när jag var yngre men inte med spiralen insatt
Vad bra! 
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Ångrar att jag inte satte in den tidigare :P
Jag vill inte ha nån hormonspiral eftersom jag inte behöver nåt preventivmedel. Onödigt att belasta kroppen med konstgjorda hormoner då.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Personer med hemtjänst rekommenderas nu en tredje dos vaccin.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Känner en dam på 87 år som vägrar ta emot hemtjänstpersonal som inte är vaccinerade.
Det gör hon rätt I. Varför ska hon riskera livet för att viss personal inte vill vaccinera sig.
Har tagit min tredje fick den strax innan jul.Det var hemska biverkningar på den som kraftig ryggvärk och smärta från ljumsken.
Men det är bra nu.
Men det är bra nu.
Kungaparet har fått tre sprutor och har insjuknat i Covid-19 men lindrigt.
På nyheterna ikväll säger de att varannan europé kommer att ha haft omikron- varianten fram till våren. Jag vill verkligen inte ha det!
Jag tror att den varianten kan vara lindrig.
Det verkar som det, enligt experterna. Vi vill fortfarande undvika hög belastning på sjukvården, så det gäller att vara försiktig.
'cause the freak inside controls my mind