Kan du inte be någon köpa ett snabbtest till dig. Kan vara intressant att veta om det var covid.
Vad irriterar dig just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad irriterar dig just nu?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Min dotter tog ett idag, negativt. Skönt!
- Hercules723
- Hafniummedlem
Elräkningen var saftig denna gång. Dubbelt så hög som förra månaden. 

Måste vara nån eftersläpning på min elräkning, för den låg på normal nivå. Kanske kommer allt nästa månad.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Och min elräkning har ff inte kommit.. har e-faktura
Jag hittar inget nytt att köpa. Trodde man skulle bli glad av något sånt. Men nä.
Självmordstankar. Att det skulle vara skönt att bara hoppa. Men det gör jag inte, såklart. Sådana destruktiva tankar ska man inte ge efter för. Då är det kört. Imorgon är en annan och ny dag med nya möjligheter.
Ajdå, hoppas du mår bättre snart. Ibland mår man bra ibland sämre.
Jo det blir bättre. Det gör det alltid. Det är som att ha fått en sten i skon.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Har ingen elräkning att titta på, är lyckligt ovetande min gode man tar hand om räkningen, troligen hälften fast, hälften rörligt
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Mitt elabonnemang har en del fast, en del rörligt. På vintern är det mera fast och vår, sommar höst mera rörligt. Funkar jättebra för mig.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Halkan irriterar mig. Det är bängligt att hålla på med broddar eftersom man inte kan gå med dem inomhus. Så jag går utan broddar.