Allt inom skönhet
Moderator: Moderator 1
Re: Allt inom skönhet
Trivs bra i min nya frisyr. Det svåra var att få det jämnt på bakhuvudet. Körde med tofs- tekniken. Först separerade jag håret i 5 sektioner. Sen satte jag 5 tofsar med gummibandet på samma höjd runt om. Sen klippte jag av tofsarna strax under gummibandet. Det blev faktiskt jämt och bra resultat.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Wow, skulle alldrig våga det, tycker du är modig.
Tack Luusje! :)
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Frisören sa idag att mitt hår ser ut som modellernas hår på tv, i reklamer för schampo. 
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Då gör du nånting rätt Krokus! Kul att få komplimanger!
- Hercules723
- Hafniummedlem
- Hercules723
- Hafniummedlem
Ah tack! For skadat hår precis som jag har! Det kan vara något för mig!! 

Det måste jag testa! Har aldrig sett det förut. Om det inte är svindyrt då.
Kollade vad schampot kostar, ca 90kr. Ca 169 för ett paket med balsam också. Det var inte så dyrt.
Använder du balsamet Krokus?
Jag ska testa detta schampo men får vänta lite tills jag använt upp vad jag har först. Det fanns även ett leave- in som jag i så fall också köper.
Använder du balsamet Krokus?
Jag ska testa detta schampo men får vänta lite tills jag använt upp vad jag har först. Det fanns även ett leave- in som jag i så fall också köper.
Jag ska också prova det, men får använda dem jag har först