Vad står på schemat
Moderator: Moderator 1
Re: Vad står på schemat
Åka till arbetsplatsen snart.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
funderar på att köpa pizza till lunch och sen spela sims hela dagen typ...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Ska ta en kvällspromenad snart. Allt blev lite försenat idag eftersom jag sov mycket.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag köpte burgare från lokala grill & pizzeria. Det var tre veckor sedan sist :Dmrsearlgray wrote: ↑20 Jan 2022, 11:12 funderar på att köpa pizza till lunch och sen spela sims hela dagen typ...
Kul med sims, jag borde spela oftare! :)
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
trevligt! :)Hercules723 wrote: ↑20 Jan 2022, 18:13Jag köpte burgare från lokala grill & pizzeria. Det var tre veckor sedan sist :Dmrsearlgray wrote: ↑20 Jan 2022, 11:12 funderar på att köpa pizza till lunch och sen spela sims hela dagen typ...
du borde köra sims challenges! brukar göra det för att spicea upp spelandet lite :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
- Hercules723
- Hafniummedlem
Får kolla upp det!, tack :Dmrsearlgray wrote: ↑20 Jan 2022, 18:39trevligt! :)Hercules723 wrote: ↑20 Jan 2022, 18:13Jag köpte burgare från lokala grill & pizzeria. Det var tre veckor sedan sist :Dmrsearlgray wrote: ↑20 Jan 2022, 11:12 funderar på att köpa pizza till lunch och sen spela sims hela dagen typ...
du borde köra sims challenges! brukar göra det för att spicea upp spelandet lite :)
Ska låta min vovve kissa en gång till, sedan blir det sängen.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
På söndag ska jag o en kompis spela Bingolotto, lite gammel-varning på det... 

Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Jag har aldrig spelat Bingolotto. Man kan vinna lustiga saker som bensin eller kanske köksprodukter. Vad ska jag med det till? Själv har jag inget på schemat förrän på tisdag då jag ska till farbror (tant) doktorn.
Hade jag vunnit en bil hade jag sålt den.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
- Hercules723
- Hafniummedlem
Nu blir det sömnen Zzz Zzz
Boendestöd kl 14.00