Jag använder deras inpackning också, men balsam från annat märke (Aussie). Kanske borde köpa deras balsam också.
Allt inom skönhet
Moderator: Moderator 1
Re: Allt inom skönhet
Memphis,
Jag använder deras inpackning också, men balsam från annat märke (Aussie). Kanske borde köpa deras balsam också.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Ja det skulle jag ha gjort! Köpa hela setet!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Tack, Memphis! Får göra det när det balsam som jag redan har, är slut.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
-
- Guldmedlem
Kolla! En enhörning på bild! Påminner om LGBT med färgerna!
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
kör min första oil-treatment nu, ska tydligen vara väldigt bra för håret, tänker låta det sitta i en timme
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Jag sparar ut mitt snaggade gråa hår till en kort frisyr. Jag kan ju alltid snagga det igen om jag inte blir nöjd.
Ja det är det som är det roliga med hår. Det växer ur igen. Jag tänkte när jag slutade att färga bort mitt gråa, att gillar jag det inte finns ju hårfärger och kommer alltid att finnas hårfärg lättillgängligt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Har smort in ansiktet med 5% glycolic acid. Det lär ska vara bra att exfoliera med syror. Jag har gjort det länge nu och inte lidit någon skada. Är syran stark så fjällar huden, men denna 5% blandning ger ingen fjällande hud.
Nu mår memphis bättre, när hon intresserar sig för sitt utseende.
:D
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Det är sant, brukar vara så att den som månar om sitt utseende också är bättre från sjukdom. Det är allmängiltigt.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Det är sunt att vara lite fåfäng! Men jag har aldrig haft några dyra vanor när det gäller personlig hygien och skönhetsprodukter. Jag är billig i drift.