Vad har ni gjort idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad har ni gjort idag?
Fotoalbumen har jag hemma redan. Min syster och jag delade på dem. Pappa gillade att fota så jag har massor med bilder hemma nu.
Promenad och slappat.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Som det känns, sovit bort dagen
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Varit hos syster och lekt med barnen, jag gav dottern en play doh leksak i födelsedagspresent. Jag köper grejer från Amazon nu för jag får gratis frakt.
Varit med mitt barnbarn, hon är ljuvlig!
Har diskat och betalat räkningarna och laddat dosetten och varit på Ica och köpt tvättmedel och sköljmedel.
Använder normalt inte sköljmedel då jag tycker det är onödigt, men jag ska använda sköljmedel till att tvätta min halsduk. Vill att den ska dofta!
Använder normalt inte sköljmedel då jag tycker det är onödigt, men jag ska använda sköljmedel till att tvätta min halsduk. Vill att den ska dofta!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Tagit 3:e dosen vaccin. :)
Besökt apoteket och ICA. Köpt clementiner Namur.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Ätit sushi, handlat
Varit på rutinkoll av diabetesen. En juniordoktor fick jag prata med. Han var trevlig men inte så pedagogisk. Tror jag förstått vad han ville jag skulle göra åt mitt höga blodtryck 160/90 och mitt höga medelblodsocker på 70, målet för de med diabetes är 52...
Handlat mat. Inget godis idag. Blev inte avstämd, det borde vara dags för att de kollar att jag scannat allt. Fast det har jag.
Handlat mat. Inget godis idag. Blev inte avstämd, det borde vara dags för att de kollar att jag scannat allt. Fast det har jag.
Bävar också att jag ska bli avstämd på ICA, när jag har handlat hela
shoppingvagnen full. Idag kände jag mig post-Covidtrött och ville inte
plocka upp allt på bandet. Jag klarade mig.
shoppingvagnen full. Idag kände jag mig post-Covidtrött och ville inte
plocka upp allt på bandet. Jag klarade mig.