Vad bra att det gick bra!Jocke wrote: ↑20 Jan 2022, 19:54 Jag visste inte att jag var nära att dö, var ju nedsövd drygt en vecka! Och har väl i efterhand fått information om vad som skedde. Dem säger att många har drabbats av mer grundläggande sjukdomar men har testats positivt för covid.
Men många säger att dem har drabbats av covid samtidigt, Men frågan är inte vem som smittade vem? Utan jag hade en allvarligare skada, som nog räddade mig från en allvarligare verkan av covid. Det gjorde ont att få i sig syrgas via näsan, när man var snuvig.
Men jag är väldigt tacksam över livet och de som räddade mig då.
Vad är dagens positiva händelse?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad är dagens positiva händelse?
Jag har släckt 2 krediter.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
hade alla ingredienser till kladdkaka, fick göra recept utan ägg dock
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Att jag hämtat hem alla mina seriealbum från mina föräldrars bostad.
Gårdagens positiva var att jag kunde gå och handla mat igen. Munskydd på!
När jag googlade grapefrukt och seroquel kom mitt eget inlägg från gamla viska upp som första sökträff!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
memphis,
Google försöker gissa vad man är intresserad av och presenterar det först. Är man inloggad på google, t ex via YouTube eller Gmail, så kan sökningarna man gör skapa en "filterbubbla" där man blir blind för allt som finns och bara ser det Google tror man är intresserad av.
EDIT: Jag fick sida från FASS som första träff på den sökningen. DItt inlägg på gamla viska som nr 2.
Google försöker gissa vad man är intresserad av och presenterar det först. Är man inloggad på google, t ex via YouTube eller Gmail, så kan sökningarna man gör skapa en "filterbubbla" där man blir blind för allt som finns och bara ser det Google tror man är intresserad av.
EDIT: Jag fick sida från FASS som första träff på den sökningen. DItt inlägg på gamla viska som nr 2.
-
- Guldmedlem
Fass först, viska andra -.-..
Jag lyckades klippa mina tånaglar på en pall.
Jag hade nagel trång som Dom skar loss i Tomelilla.
Micke Olsson bara skrattade åt mig. Han va den ända.
Nåja kanske inte den enda men en av få som h-n Thea
uppskattade rikligt.
Micke Olsson bara skrattade åt mig. Han va den ända.
Nåja kanske inte den enda men en av få som h-n Thea
uppskattade rikligt.
Tryggve blev arg att skämma ut sej så för en strunt sak 
Så frågade hen V-e-m va de Petra vad de Petra sade han uppfodrande. ,,, förmanande

Så frågade hen V-e-m va de Petra vad de Petra sade han uppfodrande. ,,, förmanande

Att jag var ute i friska luften i 1 1/2 timme.