Alkohol
Moderator: Moderator 1
Re: Alkohol
Köpte mig åtta starköl förut. Ska dricka dem ikväll.
Minns (knappt) när jag på en fest blandade flera Imovane med cider. Det kunde ha slutat illa. Tydligen satt jag väldigt nära någon som jag inte kände, varpå hen (minns inte vilket kön på personen) sa åt mig att flytta på mig. Mitt svar blev "jag har stort närhetsbehov".
Ett tag senare hånglade jag med värden i köket och någon annan gäst hade fått raseriutbrott och sprungit ut på bilvägen utanför. Jag följde efter och sa osammanhängande saker enligt lucköppningen dagen efter.
Sedan däckade jag i värdens säng och det kom in en snubbe och frågade hur det var med mig. Tror inte att han våldtog mig, men hade han velat skulle det ha varit en enkel match för honom.
Ett tag senare hånglade jag med värden i köket och någon annan gäst hade fått raseriutbrott och sprungit ut på bilvägen utanför. Jag följde efter och sa osammanhängande saker enligt lucköppningen dagen efter.
Sedan däckade jag i värdens säng och det kom in en snubbe och frågade hur det var med mig. Tror inte att han våldtog mig, men hade han velat skulle det ha varit en enkel match för honom.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jobbiga historia, Krokus!
Jag försöker att inte blanda benso med starköl, men ibland slinker det ner en Stesolid eller två ändå.
Jag försöker att inte blanda benso med starköl, men ibland slinker det ner en Stesolid eller två ändå.
Med åren har jag lugnat ner mig en hel del. 

Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Swesanne,
kan du rekommendera en god prosecco? aldrig testat det faktiskt
kan du rekommendera en god prosecco? aldrig testat det faktiskt
Den ska inte vara söt, extra dry ska det va
Ska ingenting dricka i helgen mer än vatten och kaffe och mjölk som jag brukar.