Det är inte du som ska göra det! DU ska ha lagt till din födelsedag i persondata så kommer det upp nånstans och då startar någon annan en tråd om dig! Den har jag startat!Sofie wrote: ↑28 Jan 2022, 17:54Vad trevligt, vart lägger man den tråden?
Vad gör du just nu?
Moderator: Moderator 1
-
- Guldmedlem
Re: Vad gör du just nu?
Just nu sitter jag i soffan med hunden. Han myser med en av sina leksaker.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
ingenting, tittar lite slött på tv.
Försöker stressa ner.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Tänker på vad jag ska köpa till min brorsdotter i födelsedagspresent. Hon fyller 11. Vet inte vad som kan passa!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Fakk. Vaken.
Delar en skål yoghurt med katten.
Hon får inte mycket. Hon får det som jag inte får upp med skeden. Hon sitter alltid och väntar på sin tur.
Nu är hon nöjd.
Hon får inte mycket. Hon får det som jag inte får upp med skeden. Hon sitter alltid och väntar på sin tur.
Nu är hon nöjd.
Målningen är själens spegel
Sitter I soffan bara. Väntar på maten.
Sippar på lite Prosecco, har varit på POP och köpt presenter till mitt barnbarn som snart fyller 1 år. Ett presentkort från min mamma och ett randigt set med tröja och tights i grönt från flickorna. Av mig får hon aktier.
Jag suger mig fast vid livet. Som är så skört. Jag måste ta hand om Loppan och vara en tillgänglig själ för henne.
Musik och Tv:n i bakgrunden.