Vad gör du just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad gör du just nu?
Spelar lite poker.
Just fyllt i månadens lönerapport. Nu dricker jag kaffe och vilar på soffan.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Jag måste säga Zoidar, att ditt tips hjälpte igår. Jag föreställde mig att Gud fanns där i mörkret innanför mina ögonlock och jag bad om nåd. Det kändes efter ett tag bättre och mina hjärtslag blev mildare.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Vad bra! :)
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Lyssnar på stormen, dvs vindens tjut. Snöar gör det också.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
-
- Guldmedlem
Funderar på allt negativt jag börjat ställa till rätta.. Man känner sig inte okej inombords om inte man har självrespekt! Det gör att man måste ta tag i de som hänt en som gör att man beter sig illa.. Någon som blivit slagen, våldtagen eller utskämd kommer bete sig annorlunda bland människor.
Tror mycket att detta är roten till psykisk ohälsa, att man inte får gå med ryggen rak.
Tror mycket att detta är roten till psykisk ohälsa, att man inte får gå med ryggen rak.
Kollar viska men egentligen ska jag ta ut min vovve på en promenad för hon bajsade inte i morse.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Precis kokat ägg.
Väntar på att min bror ska komma hit och hämta mig.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Äter. Skogaholmslimpa är tråkigt bröd.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.