Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
Jag hoppas att dessa också tröttnar. Jag kommer inte att reagera på någon av deras mejl.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- Guldmedlem
Det händer andra grejer också klankedinken. Det är inte bara mejlen.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Är så trött.
-
- Guldmedlem
Och jag är bara en hackspett i sidan :)
På jobbet hände det flera gånger att jag fick Mail från vår VD att föra över en stor summa pengar så snart jag kunde. Första gången var jag nära att göra det, men min inre kompass sa att jag skulle kontrollera det först. Mycket riktigt, hans Mail var hackat…
-
- Guldmedlem
Hon får mail, hon skickar inte mailSwesanne wrote: ↑30 Jan 2022, 13:57På jobbet hände det flera gånger att jag fick Mail från vår VD att föra över en stor summa pengar så snart jag kunde. Första gången var jag nära att göra det, men min inre kompass sa att jag skulle kontrollera det först. Mycket riktigt, hans Mail var hackat…
Ja, det fattade jag.. det var bara en inflikning..Klankedinken wrote: ↑30 Jan 2022, 14:37Hon får mail, hon skickar inte mail
Jag mår dåligt. Över hela min livssituation, över allt.
-
- Guldmedlem
Ok, lugnt.. Det är lite suspekt när en person med psykossjukdom börjar bli orolig och signalerar distress..Swesanne wrote: ↑30 Jan 2022, 14:43Ja, det fattade jag.. det var bara en inflikning..
-
- Guldmedlem
Man kan vara hackad även om man har psykossjukdom. Vi är inte annars än andra människor