Vad gör du just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Vad gör du just nu?

Post by memphis »

Tänker på vad jag kan göra åt saken om hackarna tar över mitt viska konto. Då får jag väl mejla Richard och be han stänga kontot tillfälligt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

memphis wrote: 30 Jan 2022, 22:31 Ja det gör jag zoidar. Och bara för några dagar sedan tog jag injektionen. Men detta är verkligt. Verkligt går inte att medicinera bort. Jag mår skitdåligt rent utsagt. Har ångest. Vet inte om jag kan somna med denna ångest.
Förstår inte exakt vad som bekymrar dig. Du har fått mail av någon hackare, vad mer?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Jag får nästan inga e post längre, och det är en dramatisk skillnad. Jag brukar få massor av epost.

Jag får inte heller några aviseringar i telefonen längre, det brukar vara massor av aviseringar också.

Alldeles nyss kom det upp en ruta här på viska där det stod Information, sen hann jag inte läsa nåt mer förrän den försvann.

Det är massor av små saker som inte stämmer!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

memphis wrote: 30 Jan 2022, 22:42 Jag får nästan inga e post längre, och det är en dramatisk skillnad. Jag brukar få massor av epost.

Jag får inte heller några aviseringar i telefonen längre, det brukar vara massor av aviseringar också.

Alldeles nyss kom det upp en ruta här på viska där det stod Information, sen hann jag inte läsa nåt mer förrän den försvann.

Det är massor av små saker som inte stämmer!
Ursäkta mig, men det låter som psykotisk oro. Även om det nu är något som inte stämmer. Vad är du rädd för ska hända?
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Om de stjäl min identitet finns det massor av saker de kan göra ju!
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

De kan stjäla mitt viska konto också så att jag inte kan vara på viska längre.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

memphis wrote: 30 Jan 2022, 22:49 Om de stjäl min identitet finns det massor av saker de kan göra ju!
Hur stjäl de din identitet? Menar du att de beställer saker i ditt namn?

Väl inte hela världen om de hackar ditt Viskakonto? Då kan du väl starta ett nytt och berätta situationen för Richard?
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Vill egentligen inte prata mer om sakens natur, eftersom jag tror att de läser allt jag skriver :(
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

memphis wrote: 30 Jan 2022, 22:53 Vill egentligen inte prata mer om sakens natur, eftersom jag tror att de läser allt jag skriver :(
Ja, men liksom om de nu läser det, vad ska de liksom göra med det Memphis? Låter som du oroar dig mycket mer än nödvändigt. Och jag tycker faktiskt det låter psykotiskt.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Ja, jag vet hur det låter Zoidar. Men det gjorde jag vid förra psykosen också så då höll jag helt tyst om allt och blev jättedålig. Det misstaget ska jag inte göra om.

Nu har jag berättat här på viska och jag har berättat för min familj. Jag tänker inte gå ensam genom detta en gång till.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

memphis wrote: 30 Jan 2022, 22:59 Ja, jag vet hur det låter Zoidar. Men det gjorde jag vid förra psykosen också så då höll jag helt tyst om allt och blev jättedålig. Det misstaget ska jag inte göra om.

Nu har jag berättat här på viska och jag har berättat för min familj. Jag tänker inte gå ensam genom detta en gång till.
Bra Memphis att du berättar. Kram!
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Tack zoidar! ❤
Post Reply