Nej, han dog 2014.
Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
Mår kasst. Men det har sina skäl och omständigheter.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Cosmos,
Du har inte varit här så mycket senaste tiden.
Du har inte varit här så mycket senaste tiden.
Jag känner av lite molvärk i njurarna, efter 3e vaccindosen.
Det här med jag har jag aldrig förstått mig på. Den psykolog jag träffade när jag var nysjuk skrev i journalen jagstärkande. Jag har aldrig förstått begreppet jag på det sättet. Man är en människa bland miljarder andra. Har en hund/katt/ko/orm/kackerlacka ett jag/själv? Nej det är för flummigt för mig och jag begriper det inte överhuvudtaget. Helt onödigt. Vi är födda till just människor, med allt vad det innebär. Jag låter som något lyxigt som man inte kan unna sig.
Det här med jag har jag aldrig förstått mig på. Den psykolog jag träffade när jag var nysjuk skrev i journalen jagstärkande. Jag har aldrig förstått begreppet jag på det sättet. Man är en människa bland miljarder andra. Har en hund/katt/ko/orm/kackerlacka ett jag/själv? Nej det är för flummigt för mig och jag begriper det inte överhuvudtaget. Helt onödigt. Vi är födda till just människor, med allt vad det innebär. Jag låter som något lyxigt som man inte kan unna sig.
Försöker lyfta mitt humör med musik och alkohol.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Då är de alla döda alltså. Både Magnus, Brasse och Eva.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag vill tillbaka till barndomen. Orkar inte vara vuxen.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Jag tycker det är jobbigt att det blir så mycket människor nu igen, när de ska ha 1-årskalas för mitt barnbarn. ORKAR INTE fler stora fester nu. Jag kommer inte att gå… man kan ju bli förkyld..
Jag mår inte bra. Ständigt denna oro.
Min syster såg Magnus Härenstam på Mössebergs kurort i Falköping
sista tiden som han levde.
sista tiden som han levde.
Mår lite bättre nu men det beror på vodka. Köksbordet är överfullt med desperata anteckningar , sladdar och mina gamla mobiler. Orkar inte jobba nåt mer på det just nu. Telefonen funkar ju.
-
- Guldmedlem
"Jag" är din upplevelse att varaamandara wrote: ↑02 Feb 2022, 11:17 Jag känner av lite molvärk i njurarna, efter 3e vaccindosen.