Vad gör du just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

amandara
Iridiummedlem

Re: Vad gör du just nu?

Post by amandara »

Tack Swesanne. Livet är en utvecklingsprocess genom eld och vatten. Jag antar att man skulle ha haft ett bättre liv som frisk - men det är ändå lärdomar som vi sjuka dragit som friska aldrig kommer i närheten av. Jag känner för Malin Berghagen och Kristin Kaspersen med flera, kom igen, där var vi för 35 år sen. Man har utvecklats mycket av sjukdom genom heaven and hell. Man är nog fan en mer förfinad och erfaren själ än de flesta friska. Bra karma?
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

Tänk om det är så att alla har det så jobbigt men får mer för mödan?
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Sitter i soffan för tillfället. Känner mig spak.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

Står att pizzan skulle komma efter 88 minuter vilket är på tok för länge och nu står det kortare än 5 minuter och den har inte kommit.. Sånt här kommer synas på betyget!
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Klankedinken wrote: 05 Feb 2022, 15:15 Tänk om det är så att alla har det så jobbigt men får mer för mödan?
Tror jag inte. Tror vi vinner i karma - om vi sköter våra sekiner rätt.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Textar min bror och säger att jag inte kommer på kalaset. Trist att inte kunna vara med och fira hans dotter, men det är för stimmigt för att jag ska orka med. Det är jobbigt även när jag mår bra. Nu går det definitivt inte.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Snuttan
Germaniummedlem

Post by Snuttan »

Klankedinken wrote: 05 Feb 2022, 16:20 Står att pizzan skulle komma efter 88 minuter vilket är på tok för länge och nu står det kortare än 5 minuter och den har inte kommit.. Sånt här kommer synas på betyget!
Det var nån som skrev "smakar fan bättre med k*k" i ett betyg av en pizzeria i min stad.
Kan bara hålla med.
mrsearlgray
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by mrsearlgray »

tänker tänker tänker, asså jag har verkligen blivit förälskad i filmandet igen. ska kanske filma en imorgon igen och jag tänker bara på vinklar, ljus och hur jag ska forma det....
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Snurre
Berylliummedlem

Post by Snurre »

Dricker öl och spelar poker.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Mediterar.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Jag tror att du fuskar lite, Geta. Meditera samtidigt som du skriver på Viska? Multitasking! 8-)
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Cosmos
Rheniummedlem

Post by Cosmos »

Ser lite slött på en svensk film, Livet är en schlager. Innan såg jag en serie på Netflix som var det absolut sämsta jag sett. The woman across the streets from the girl in the window. Den hette faktiskt så. Praktskit. Undrar om det var ironi trots allt.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Post Reply