Klankedinken wrote: ↑05 Feb 2022, 16:20
Står att pizzan skulle komma efter 88 minuter vilket är på tok för länge och nu står det kortare än 5 minuter och den har inte kommit.. Sånt här kommer synas på betyget!
Det var nån som skrev "smakar fan bättre med k*k" i ett betyg av en pizzeria i min stad.
Kan bara hålla med.
den kom i alla fall prick i tid men jag önskar att det vore 30 minuter som första gången!
Hur kuk smakar vet jag inte men en tjej sa att det smakar hud?
Geta wrote: ↑06 Feb 2022, 14:34
Havregrynsgröt går bra både till frukost, lunch och middag.
verkligen! när jag var småbarn så vägrade jag äta något annat en period, mamma blev så orolig att hon tog mig till en läkare för att kolla så jag inte hade fått vitaminbrist
Tänker på att växterna borde få vatten men jag orkar faktiskt inte ikväll. De får klara sig bäst de kan. Jag har bara tåliga växter kvar, för de som inte var tåliga har redan dött.
The survival of The fittest är regeln som gäller här.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
memphis wrote: ↑06 Feb 2022, 18:12
Tänker på att växterna borde få vatten men jag orkar faktiskt inte ikväll. De får klara sig bäst de kan. Jag har bara tåliga växter kvar, för de som inte var tåliga har redan dött.
The survival of The fittest är regeln som gäller här.
Har en kaktus som jag försöker få rätt på. Problemet ät att jag inte vet om jag vattnar för lite eller för mycket.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34