Vad är dagens positiva händelse?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad är dagens positiva händelse?
Jo jag har en kärringcykel och cyklar runt sjön med Loppan 6.7 km. Men aldrig långt eller fort. Kan sakna det men nu har jag Loppan och hon måste hänga med. Ibland cyklar jag på min spinningcykel när det är dåligt väder eller jag är skadad. Gött att pumpa på. Spinning är kul, kan jag rekommendera.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
vad roligt :) ja jag funderar faktiskt på att testa vara med på en spinning klass! :Damandara wrote: ↑06 Feb 2022, 14:47 Jo jag har en kärringcykel och cyklar runt sjön med Loppan 6.7 km. Men aldrig långt eller fort. Kan sakna det men nu har jag Loppan och hon måste hänga med. Ibland cyklar jag på min spinningcykel när det är dåligt väder eller jag är skadad. Gött att pumpa på. Spinning är kul, kan jag rekommendera.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Jamrsearlgray wrote: ↑06 Feb 2022, 15:05vad roligt :) ja jag funderar faktiskt på att testa vara med på en spinning klass! :Damandara wrote: ↑06 Feb 2022, 14:47 Jo jag har en kärringcykel och cyklar runt sjön med Loppan 6.7 km. Men aldrig långt eller fort. Kan sakna det men nu har jag Loppan och hon måste hänga med. Ibland cyklar jag på min spinningcykel när det är dåligt väder eller jag är skadad. Gött att pumpa på. Spinning är kul, kan jag rekommendera.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
tack så mycket för tipset! :Damandara wrote: ↑06 Feb 2022, 15:10Jamrsearlgray wrote: ↑06 Feb 2022, 15:05vad roligt :) ja jag funderar faktiskt på att testa vara med på en spinning klass! :Damandara wrote: ↑06 Feb 2022, 14:47 Jo jag har en kärringcykel och cyklar runt sjön med Loppan 6.7 km. Men aldrig långt eller fort. Kan sakna det men nu har jag Loppan och hon måste hänga med. Ibland cyklar jag på min spinningcykel när det är dåligt väder eller jag är skadad. Gött att pumpa på. Spinning är kul, kan jag rekommendera.. Ett tips bara ta det lite soft i början - det kan bli hur jobbigt som helst. Ett spinningpass är alltid en blast även om man tar det lugnt i början, men gör man det kan man satsa mer andra halvan. Yo go girl!
Att jag gått morgonpromenaden.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Min kp ringde nyss. Hon är bra.
Hon är lite bekymrad att jag sover så dåligt trots sömnmediciner.
Men jag sa att nu är jag uppe ur sängen om dagarna iaf. Det är en förbättring.
Hon är lite bekymrad att jag sover så dåligt trots sömnmediciner.
Men jag sa att nu är jag uppe ur sängen om dagarna iaf. Det är en förbättring.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Att min hund fick hälsa på två hundar när vi var ute och gick. En valp på sex månader och en stor hund som hon brukar få hälsa på.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
fick kontakt med en person i Finland som ska vara kusin till pappa, vi gissar på att det är farmors släkt som han tillhör, han ska kolla i dom finska arkiven åt mig :D
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Att KP kommer snart
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Att min kp nyss ringde.
Jag tog tag i sopberget. Detta för att min mammas hund kanske ska vara här imorgon när vi åker till sjukhuset. Han är en sån typ av hund som alltid rotar efter matrester. Och det kanske kan vara farligt för honom med plastsopor. Så jag tog tag i det och nu är alla sopor borta.
Min lunch var god (köttfärssås med penne).
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.