Skryt tråden!
Moderator: Moderator 1
-
- Guldmedlem
Skryt tråden!
Har du gjort någon extraordinärt i tränings väg?
Re: Skryt tråden!
I skolan sprang jag snabbast av alla i klassen. Så var det tills JENNY började i min klass. Henne hade jag ingen chans emot.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Kanske. Som student trainade jag rodd, kom upp till nationell nivå, men där slutade det. Det vsr training 8 gg i veckan. Skulle önska jag hade den konditionen kvar.
Jag sprang in som 3a på vårruset I Göteborg. Jag hade tränat med sting innan. Var i en uppåtgående period. Sen vände det. Såklart. Upp som en sol ner som en pannkaka. Men den fysiska aktiviteten höll jag I, men jsg blev skadad och så började jag cykla istället. Det var superfint att cykla kring Göteborg. Fina tider att se tillbaka på.
Jag har sprungit 2,1 mil (halvmara) på 2 timmar. 

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
1993 sprang jag 10km på 51 minuter. Dä va' då dä. Men va fän som de säger i Ockelbo och Åmot, dä va' en fräda (fredag)
Riktigt duktigt gjord, trea i Göteborg.amandara wrote: ↑10 Feb 2022, 18:41 Jag sprang in som 3a på vårruset I Göteborg. Jag hade tränat med sting innan. Var i en uppåtgående period. Sen vände det. Såklart. Upp som en sol ner som en pannkaka. Men den fysiska aktiviteten höll jag I, men jsg blev skadad och så började jag cykla istället. Det var superfint att cykla kring Göteborg. Fina tider att se tillbaka på.
Jag hoppade högst i klassen men det berodde på att de andra var så dåliga.
Imponerande!

Du måste ha ätit hur mycket som helst för att orka träna så mycket?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Tack! Nja, inte riktigt. Med min postur då behövde jag tävla i lättviktklass och då skulle man väga högst 57kg. Så det var bantning som gällde veckorna inför tävlingen och sista två dagar saltlös, då kissar man ut det sista kilot. Helt knas värld efentligen.
.
Last edited by Zoidar on 14 Feb 2022, 23:41, edited 1 time in total.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34