Vad gör du just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad gör du just nu?
Lyssnar på musik, just nu spelas en lista med afrikansk musik - I like it! Tar en välbehövd paus i dagens studier - paus resten av dagen.
https://www.youtube.com/watch?v=G-I5GN5XCKs&t=11102s&ab_channel=Buddha%27sLounge
https://www.youtube.com/watch?v=G-I5GN5XCKs&t=11102s&ab_channel=Buddha%27sLounge
'cause the freak inside controls my mind
Sitter med en kopp kaffe, efter promenaden med hunden. Den skällde och morrade på mig när jag kom in, men jag tog det jätteförsiktigt med honom och småpratade lite med honom. Han verkade nöjd efter promenaden iaf.
Spännande Swesanne! Han kommer ju snabbt att förknippa dig med en positiv promenad, så det kommer att bli jättebra för vovven!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ja, jag tror vi kan bli kompisar. Vi får ta det lugnt och lära känna varandra. Jag klappade honom fint och sa några fina ord innan jag gick, och då tittade han med snälla ögon.
Är det en stor eller liten hund?
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Tänker igenom dagen. Vart hos läkaren, han är trevlig och rolig att prata med.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
har precis duschat och ska nog kolla lite på YouTube innan det är dags för middag
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Läser i min mormors gästbok. Hon hade fått boken med pärmar av masurbjörk
av en finska som bodde hos henne under kriget. Mormor måste ha varit väldigt
aktiv med bjudningar, innan hon blev dement under 1960-talet.
av en finska som bodde hos henne under kriget. Mormor måste ha varit väldigt
aktiv med bjudningar, innan hon blev dement under 1960-talet.
-
- Guldmedlem
väntar på kebab.. det står att det ska ta 92 minuter att få den.. Det är pinsamt dåligt :(
-
- Guldmedlem
Jag scorade i den 99.74 percentilen i "mental rotations"!
Visual processing speed 98.97
Concentration 97.33
Det var väldigt bra på VPS idag!
Visual processing speed 98.97
Concentration 97.33
Det var väldigt bra på VPS idag!
Ok! Ja men det blir ju jätteroligt att ha sällskap på promenaderna. Då blir det mer motoverat att promenera lite längre.