Vad gör du just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Re: Vad gör du just nu?

Post by Nissegossen »

Går och dricker kaffe jag med. Samt letar engångsrakhyvlar i en låda i köket, för att raka och duscha mig.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Är nu rakad och duschad, skall sätta nya ljus på bordet. Nu idag på morgonen kommer herrspruta och ger mig injektionen, vill ha nya ljus till dess och ha kaffe färdigt. Efter injektionen senare kommer min KP är spänd på om han kommer med pallar så jag kan gå ut och ta ut pengar och handlar. Hoppas att han inte är sjuk eller stannar hemma utan anledning.

Är svårt beroende av pall för att ta mig ut.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

Just nu sitter jag och läser om nissegossens liv!
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

precis gått upp... har blivit väldigt trött igen :(
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Nissegossen wrote: 15 Feb 2022, 07:42 Är svårt beroende av pall för att ta mig ut.
Det gäller att stå pall!
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Vankar av och an i korridoren.
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

försöker samla energi för att städa...
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

mrsearlgray wrote: 15 Feb 2022, 10:54 försöker samla energi för att städa...
Jag med. Dammsugning står på schemat.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Jag tar nog dammtorkning idag och sparar den dötråkiga dammsugningen till en annan dag. Jag och snabeldraken är verkligen inga kompisar. Hade jag råd hade jag lejt bort dammtorkning och dammsugning. Ett tag hade jag BST som dammsög - det var lyxigt, och när hon ändå dammsög så dammtorkqde jag och städade toan. Men det var räligt att ha in BST i hemmet. Så jag la av med det. Disk och tvätt går smidigt för mig.
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

amandara wrote: 15 Feb 2022, 11:08 Jag tar nog dammtorkning idag och sparar den dötråkiga dammsugningen till en annan dag. Jag och snabeldraken är verkligen inga kompisar. Hade jag råd hade jag lejt bort dammtorkning och dammsugning. Ett tag hade jag BST som dammsög - det var lyxigt, och när hon ändå dammsög så dammtorkqde jag och städade toan. Men det var räligt att ha in BST i hemmet. Så jag la av med det. Disk och tvätt går smidigt för mig.
samma här hatar att dammsuga, men måste hålla upp det regelbundet så att det inte vimlar katthår överallt :?
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

mrsearlgray wrote: 15 Feb 2022, 11:10
amandara wrote: 15 Feb 2022, 11:08 Jag tar nog dammtorkning idag och sparar den dötråkiga dammsugningen till en annan dag. Jag och snabeldraken är verkligen inga kompisar. Hade jag råd hade jag lejt bort dammtorkning och dammsugning. Ett tag hade jag BST som dammsög - det var lyxigt, och när hon ändå dammsög så dammtorkqde jag och städade toan. Men det var räligt att ha in BST i hemmet. Så jag la av med det. Disk och tvätt går smidigt för mig.
samma här hatar att dammsuga, men måste hålla upp det regelbundet så att det inte vimlar katthår överallt :?
Jo det förstås. Loppan släpper ingen päls och det är för väl annars hade här varit ett pälsbo. Det hade inte funkat.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Jag orkar inte längre att flytta soffan och sängen. Därför blir det svårt att
dammsuga under möblerna.
Post Reply