Ställ en fråga
Moderator: Moderator 1
Re: Ställ en fråga
Har aldrig ägt nåt boende. Tror jag föredrar att hyra. Lättare att flytta då. Sen är det ju en ekonomisk fråga också. Vet inte vad man får för bostadstillägg för ägd bostad.
Vad jag skulle kunna tänka mig är att äga ett flerhushållshus. Ett hus med typ 4-6 lägenheter. Då skulle jag kunna finansiera både att bo där själv och att ta hand om fastigheten.
Har du kört av vägen nån gång?
Vad jag skulle kunna tänka mig är att äga ett flerhushållshus. Ett hus med typ 4-6 lägenheter. Då skulle jag kunna finansiera både att bo där själv och att ta hand om fastigheten.
Har du kört av vägen nån gång?
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Fördelen med att sakna körkort är att inte kunna köra av vägen ;) Men en gång satt jag i en bil som tappade fästet på E4, bilen gled flera meter och nästan ner i diket vid en avfart, det var läskigt.
Veta allt men inte kunna förändra det som händer, eller veta inget men kunna förändra det som händer?
Veta allt men inte kunna förändra det som händer, eller veta inget men kunna förändra det som händer?
'cause the freak inside controls my mind
Skulle välja det senare. Att inte veta så mycket men ha en chans att förändra. Men jag har en ödestro och tror att allt som sker är meningen att det ska ske. Att pusslet redan är lagt så att säga. Men vi vet ju väldigt lite om framtiden. Därför kan vi ha hopp.
Spelar du dataspel?
Spelar du dataspel?
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
När jag var yngre spelade jag en del och bemästrade över ett sommarlov CS 1.6 genom att spela gun game, vilket är ett spelläge där spelarens vapen uppgraderas efter ett antal dödade motståndare. Har inte spelat särskilt mycket datorspel på senare år, och klarar definitivt inte av spel som innehåller våld efter psykosen 2018. Spelade ett litet tag League of Legends men var ganska dålig på det. Har en vän som är duktig på det men när vi spelade så brukade han bara "trolla" och göra det ännu svårare för mig att spela. När jag började på gymnasiet så spelade jag mindre för att jag prioriterade studierna, på universitetet slutade jag helt att spela datorspel, hade inte tid för det.
Dålig frisyr eller dålig hårfärg?
Dålig frisyr eller dålig hårfärg?
Dålig hårfärg tror jag. För det går att färga.
Har du missbrukat något? Alkohol, droger, sex, shopping osv osv...svår fråga kanske. Du behöver ju inte svara.
Har du missbrukat något? Alkohol, droger, sex, shopping osv osv...svår fråga kanske. Du behöver ju inte svara.
Tror att jag klarat mig undan beroenden. Har missbruk i familjen, men jag tycks ha klarat mig undan. Har filosofin att det du inte provar kan du inte bli beroende av, avstår därför det som kan vara beroendeframkallande eftersom att det verkar finnas en viss sårbarhet i familjen.
Subtilt fläckiga kläder eller tydligt veckiga kläder?
Subtilt fläckiga kläder eller tydligt veckiga kläder?
Veckiga kläder.
Hur lång är du?
Hur lång är du?
1,61- har krympt två centimeter
har du glasögon
har du glasögon
Nej, provade mammas glasögon. Men då såg jag sämre, så jag klarar mig nog ett tag till.
Stadspromenad eller skogspromenad?
Stadspromenad eller skogspromenad?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Skogspromenad!
Trivs du i röra eller vill du ha ordning och reda?
Trivs du i röra eller vill du ha ordning och reda?
Helst ordning och reda. Inget grus på golvet!
Hur ofta dammsuger du?

Hur ofta dammsuger du?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Det varierar, jag dammsuger när det börjar samlas damråttor på golvet. Lever ganska renligt av mig och smutsar inte ner särskilt mycket, så det kan ta ett tag innan det behöver dammsugas. Intalar jag mig. :D
Pannkaka eller våffla?
Pannkaka eller våffla?