Hedersförtrycket
Moderator: Moderator 1
Hedersförtrycket
Kvinnan halshöggs - mannen gick med hennes huvud under armen längs med huvudgatan för att återställa familjens heder.
Men det är väl bara "mäns våld mot kvinnor" som Mona Sahlin och Gudrun Schyman sade? Som alltid ser likadant gjort och har ungefär samma orsak. Arabiska muslimer borde inte komma över gränsen utan portförbjudas. Framför allt från att migrera till Sverige.
https://bulletin.nu/skrammande-video-vi ... hedersmord
Men det är väl bara "mäns våld mot kvinnor" som Mona Sahlin och Gudrun Schyman sade? Som alltid ser likadant gjort och har ungefär samma orsak. Arabiska muslimer borde inte komma över gränsen utan portförbjudas. Framför allt från att migrera till Sverige.
https://bulletin.nu/skrammande-video-vi ... hedersmord
Egentligen är allt bara på låtsas.
Re: Hedersförtrycket
Muslimer tycker att Sverige är ett förskräckligt samhälle med sin kultur.
Ändå söker de sig hit men det beror väl mest på ekonomiska intressen.
Ändå söker de sig hit men det beror väl mest på ekonomiska intressen.
-
- Guldmedlem
En mörk nyans är att dom tycker det eftersom dom inte "samsas" med den svenska kulturen..
Kan undra hur deras nya parti Nyans kommer att lyckas under valet till hösten?
-
- Guldmedlem
Om dom lyckas så ändrar jag min röst-
Socialtjänstens personal lever farligt.
-
- Guldmedlem
Det gör jag också!
Att makt- och kultureliten förminskar förtrycket och romantiserar muslimers sätt att leva, talar om för oss att några visst är rädda för att få en granat i vardagsrummet. När vi, svenska folket, reagerar över det ökande kvinnovåldet blir vi kallade för rasister, vilket tydligen är värre än några avhuggna huvuden på Kabuls gator
Egentligen är allt bara på låtsas.
-
- Guldmedlem
Konsekvenser är konsekvenser, själv har jag inget svart på vitt om hur den muslimska kriminaliteten skiljer sig i mängd jämfört med den svenska! Man får komma ihåg att svenskar också begår brott!
Det finns alltid två sidor av ett mynt och det är svårt att veta om man är rasist eller bara tycker muslimer har missbrukat sin chans!
Jag träffade idag en tiggare som hade "muslimskt" påbrå och jag har gett henne pengar förut och den här gången sa hon att hon inte kunde betala hyran och ville ha lika mycket som jag gav förra gången. Det är bara att jag sett igenom det hela för länge sen så jag gav henne inget.
Summa sumarum försökte hon manipulera mig att ge henne pengar igen för att jag verkar "va en bra människa".. Det blir så genomskinligt på något sätt!
Det finns alltid två sidor av ett mynt och det är svårt att veta om man är rasist eller bara tycker muslimer har missbrukat sin chans!
Jag träffade idag en tiggare som hade "muslimskt" påbrå och jag har gett henne pengar förut och den här gången sa hon att hon inte kunde betala hyran och ville ha lika mycket som jag gav förra gången. Det är bara att jag sett igenom det hela för länge sen så jag gav henne inget.
Summa sumarum försökte hon manipulera mig att ge henne pengar igen för att jag verkar "va en bra människa".. Det blir så genomskinligt på något sätt!
Tycker man inte om Sverige och svenska värderingar kan man sätta sig på flyget och flyga hem igen. Inte svårare än så.
-
- Guldmedlem
Till syvende och sist handlar det om att judarna har återvänt till Israel.
De kallas ockupanter och anses ha kört bort palestinierna. USA står på
judarnas sida. Vänstern står på arabernas/muslimernas sida. Det är
det som det kokar ner till.
De kallas ockupanter och anses ha kört bort palestinierna. USA står på
judarnas sida. Vänstern står på arabernas/muslimernas sida. Det är
det som det kokar ner till.