Att bli kär på gamla dar
Moderator: Moderator 1
-
- Guldmedlem
Re: Att bli kär på gamla dar
Inte för att skryta men jag kunde alla repliker från alla tre sagan om ringen om jag satt och kollade på filmen!
Jag kan inte redogöra för handlingen fast jag sett Sagan om ringen ca 100 gånger. Jag var ju psykotisk under alla de åren och Sagan om ringen vävde sig in i min fantasivärld - jag såg nya saker och sammanhang, liknelser, hela tiden. Så för mig är Sagan om ringen 10 år av psykos. Flee you fools.
-
- Guldmedlem
Tror bara du var lite vimsig, det är en svår historia att hålla reda på!
Vadå lite vimsig? Hur tänker du nu? Jag har sett den 100 gånger, borde kunna den på mina 5 fingrar.Klankedinken wrote: ↑07 Feb 2022, 15:30 Tror bara du var lite vimsig, det är en svår historia att hålla reda på!
-
- Guldmedlem
Tror inte du är så smart som du tror!amandara wrote: ↑07 Feb 2022, 18:31Vadå lite vimsig? Hur tänker du nu? Jag har sett den 100 gånger, borde kunna den på mina 5 fingrar.Klankedinken wrote: ↑07 Feb 2022, 15:30 Tror bara du var lite vimsig, det är en svår historia att hålla reda på!
Är man smart när man sett en film 100 gånger och inte kommer ihåg handlingen. Nä en psykotisk hjärna är rätt väck om man ska jämföra med verkligheten.Klankedinken wrote: ↑08 Feb 2022, 04:34Tror inte du är så smart som du tror!amandara wrote: ↑07 Feb 2022, 18:31Vadå lite vimsig? Hur tänker du nu? Jag har sett den 100 gånger, borde kunna den på mina 5 fingrar.Klankedinken wrote: ↑07 Feb 2022, 15:30 Tror bara du var lite vimsig, det är en svår historia att hålla reda på!
-
- Guldmedlem
Det är inte mycket som förändras i den här världen!amandara wrote: ↑08 Feb 2022, 05:50Är man smart när man sett en film 100 gånger och inte kommer ihåg handlingen. Nä en psykotisk hjärna är rätt väck om man ska jämföra med verkligheten.
Är det inte Viggo Mårtensson som spelar med Michael Douglas i "A perfect murder"? Den var bra i.a.f?
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Ja den filmen gillade jag också! Har sett den några gånger.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Captain Fantastic var en spännande film! Tycker skådespelarna spelar karaktärerna bra.

'cause the freak inside controls my mind
Ja den såg jag när den gick på tv. Den var bra!
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Hade inte tänkt att bli kär igen på gamla dar. Har gjort mitt i det gebitet nu.