Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
-
- Guldmedlem
Re: Fylletråd!
Jag är ondskan själv så det är bara att ge upp! Jag kommer äta din själ om du inte är försiktig!Utomjordingen wrote: ↑19 Feb 2022, 17:34 Lägg ner - du har bara onda avsikter när det gäller psykisk sjuka!
Du kanske försöker passa in bland dom genomonda? Men då måste du först kunna röra en komet - då först vill jag klassa dig genomond.
-
- Guldmedlem
Jag tror du är en tönt som sitter hemma och skakar för att han en gång gjort nått fel i sitt liv!Utomjordingen wrote: ↑19 Feb 2022, 17:42 Du kanske försöker passa in bland dom genomonda? Men då måste du först kunna röra en komet - då först vill jag klassa dig genomond.
-
- Guldmedlem
Inte så snygg, har du målat den själv?
-
- Guldmedlem
En ide kan va en ide utan att den blir verklighet!
Ja, kan vara så! Enligt NASA så kommer inga rymdstenar som förstör planeten jorden dom närmaste 100 åren. Men jag sitter med ett årtal om när rymd sten/rymdstenar förstör delar av jorden och det är långt innan 100 år till dess - under min och din livstid i alla fall ska det ske om vi lever ett tag till i normala fall.
Ja, kan vara så! Enligt NASA så kommer inga rymdstenar som förstör planeten jorden dom närmaste 100 åren. Men jag sitter med ett årtal om när rymd sten/rymdstenar förstör delar av jorden och det är långt innan 100 år till dess - under min och din livstid i alla fall ska det ske om vi lever ett tag till i normala fall.
-
- Guldmedlem
Man kan aldrig va så säker på framtiden hur än säker man är på sin sak.. Du får helt enkelt leva och se!