Ukraina
Moderator: Moderator 1
-
- Guldmedlem
Re: Ukraina
Bra att du yttrar dig men tar man plats får man också respons!
Diskutera gärna om olika åsikter, men kalla inte varandra fula skällsord o liknande.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Häxan surtsnt tror att det ska bli världskrig. Det blir det inte, väst är för mesiga. Ryssland är världens andra största kärnvapenmakt så de vågar inte. Utmana ödet. Ryssland är obevekligt just nu.
Jag tror att det slutar med att Putin tar självmord.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
-
- Guldmedlem
Tycker synd om richard ifall han kommer behöva dela ut varningar så var lite saklig kanske?
Det tror inte jag. Ryssland sitter på vapenmakt och med Kina i ryggen.
Som zoegas sa, folket kommer att bli Putinfegimens fall. Det går inte att stoppa hur länge som helst. Och Putin vill absolut inte sitta i ett ryskt fängelse eller ännu värre, så då tar han livet av sig med exotiska giftblandningar.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jag tycker att det är bra att väst är mesiga. Jag önskar inget kärnvapenkrig.
Kan vi inte blåsa upp en sån där plastpool och fylla den med olja. Så jag kan titta på när ni brottas nakna där?
Ja mesiga är ju ett neutralt ord 

Ja vad skulle du kalla det med dina ord?