Ukraina
Moderator: Moderator 1
Re: Ukraina
Det är inte fel att NATO inte vill starta ett världskrig. Det är moget tycker jag. Inte så mesigt.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Ja. Det är en gradfråga. Jag ber om ursäkt om mitt sätt att uttrycka mig stör dig. Jag har inte lagt några värderingar på vem som har rätt och fel. Jag har bara sagt att Putin är en läckerbit.
Last edited by amandara on 24 Feb 2022, 18:31, edited 1 time in total.
Nato är ingen världspolis. Det är kopplat till avtal. Där är bra fart i den maskinen nu. Stoltenberg sade att där är 100 plan i luften. Och Putin hota med ett helvete om någon lade sig i. Jag hoppas ni har er prepp låda laddad,
Ja, gillar man psykopater så är han riktigt läcker. Det finns dem som faktiskt blir attraherad av psykopati...
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jag uttrycker mig som jag vill. Det är min demokratiska rättighet. Om somliga lägger värderingar i det så är det iallafall inte mitt fel. Ja väst är mesiga. Ryssland skjuter skarpt. Är det några ord ni vill nagelfara och lägga värderingar på? Viskas politruker har sagt sitt.
Och detta gör honom läcker ?! 

Kärnvapenkrig- så roligt ska vi inte ha.
Om jag tycker att han är läcker är väl min personliga preferens. Tänker du tracka mig för det?