Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
-
- Guldmedlem
Re: Vad tänker du på just nu?
Lärde mig om exekutiva funktioner..
Du är från samma " blueprint" som ett ex till mig. Han gillade också sex och matematik. Dataspel. Var överviktig. Gillade rom.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
nu skulle man haft öl!
-
- Guldmedlem
jag undrar hur mycket folk kan se på en vad man tänker och vem man är... Kände mig verkligen uttittad på affären :/
- Hercules723
- Hafniummedlem
-
- Guldmedlem
Det var en dokumentär om honom igår! Dom sa att han gjort fler stavhopp än de flesta gjort i livstid vid 18 års ålder..Hercules723 wrote: ↑03 Aug 2021, 15:53Tittade på Wikipedia. Visste inte att han var amerikansk-svensk.
En annan intressant grej var att han egentligen inte är en bra hoppare i "teknik" och "akrobatik" utan att han är väldigt snabb och är en duktig löpare.. Annars har han en särdeles teknik när han stöter i staven.. Det var en bra dokumentär!
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
När min Gode Man behagar komma, han skall komma idag. Tvättar idag upptagen 17.00 fram till beräknat 19.00 har skickat E-Post om det. Någon mat blir det inte innan han har kommit. Känner inte att laga till något om han kommer.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Ja han var överlägsen, men det ska ändå göras. Gäller att ha nervbanorna/tankarna under kontroll. Han är ett fenomen som levt stavhopp sedan barnaår. Kul att amerikanen bjöd motstånd- det blev mer spännande så.
Hm... Rätt mör i huvudet nu, jag har antagligen gått ut för hårt idag. Får se om sambon orkar laga mat åt mig, för jag måste vila. Och imorgon ska vi på fest/kalas. Hur ska det gå?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag tänker på hur bräckligt livet är och hur nära och kära kan ryckas ifrån oss när som helst.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag känner mig också mör i huvudet. Haft dålig sömn.