Hemkörning av mat
Moderator: Moderator 1
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Re: Hemkörning av mat
Inte lönt att köpa Coop varor, de är dyrare än ICA och Willys
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Ok! Det var prisvärt! Nästan samma kostnad som bussen.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
ja precis! min coop butik brukar också ha rabattkoder då och då där du tex får 200kr rabatt om du handlar över tex 700-800kr så då brukar jag passa på att storhandla :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
:)

"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ica och Coop är nog faktiskt ganska jämlika.
Betalar man före eller efter att man fått matleveransen?
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
beror på vilket betalsätt man väljer! :) jag betalar alltid via klarna för då kan jag ändra i beställningen fram tills kl 23:59 dagen innan leveransen. :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Vore väl något för dig, Geta!mrsearlgray wrote: ↑05 Dec 2023, 13:04beror på vilket betalsätt man väljer! :) jag betalar alltid via klarna för då kan jag ändra i beställningen fram tills kl 23:59 dagen innan leveransen. :)
Ica har inte hemkörning här i stan. Att handla mat är ett av mina största nöjen.
Är man medlem hos Coop får man väldigt bra pris på vissa varor.Nissegossen wrote: ↑05 Dec 2023, 11:43 Inte lönt att köpa Coop varor, de är dyrare än ICA och Willys
Inte är det många varor man får väldigt bra pris på ... jag är medlem på både Coop och ICA. ICA har fler stammispriser. Coop har mest erbjudanden på sånt jag inte brukar köpa.memphis wrote: ↑05 Dec 2023, 14:49Är man medlem hos Coop får man väldigt bra pris på vissa varor.Nissegossen wrote: ↑05 Dec 2023, 11:43 Inte lönt att köpa Coop varor, de är dyrare än ICA och Willys
Nån vecka hade Coop 4 medlemserbjudanden i butik, ICA hade många fler.
Jag ska bli medlem på Hemköp. Har handlat i den affären sedan år 1993.