Hemkörning av mat
Moderator: Moderator 1
Hemkörning av mat
Ni som brukar ta hemkörning på matvaror, vad brukar det kosta?
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Re: Hemkörning av mat
Hur betalar man? Är det bara Swish som gäller, eller tar de kort?
Tror inte att det går att få hemkörning av mat här i stan, utom då man har hemtjänst i kommunen.
Hittar inga priser vad det kostar med hemkörning från t ex willy's eller Coop, men det lär ju vara dyrare än att ta bussen och handla själv.
När jag bodde utanför Borås, då tog jag tåget överallt. Det fanns bara en bensinmack där jag bodde, och knappt det.
Jag tyckte det gick bra. Var lite kostsamt med månadskort på buss/tåg dock. Jag hade en vagn att dra maten i så jag fick med mig mycket på en tur till affärerna.
När jag bodde utanför Borås, då tog jag tåget överallt. Det fanns bara en bensinmack där jag bodde, och knappt det.
Jag tyckte det gick bra. Var lite kostsamt med månadskort på buss/tåg dock. Jag hade en vagn att dra maten i så jag fick med mig mycket på en tur till affärerna.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Matsmart har fri hemkörning över 600 kronor.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Har vagn och får med mig mer än vad som får plats i en dramaten, absolut mer än vad jag orkar bära, surrar lasten med s.k bläckfiskarmar, det håller allt på plats när jag kör på bussen eller går
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Gummiband med krokar. Visste inte de kallades bläckfiskarmar.
Ok det var bra att veta! Tycker inte att de har ett komplett sortiment dock. Men visst, vissa varor kan man hitta hos Matsmart.
Miika och MsTibbs har hemkörning av mat.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Hur betalar man?
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Ja visst gör det ont när knoppar brister