Den lille fete mannen

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Jocke
Iridiummedlem

Re: Den lille fete mannen

Post by Jocke »

Image
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

wasp wrote: 27 Jul 2024, 04:28 Lite taskigt att lägga ut på viska, 'Den lille fete mannen'.
memphis wrote: 27 Jul 2024, 05:34 Ja men hur taskigt är det då inte att psyka mig genom att förfölja mig på mina promenader?!!! Tänk på det!
Han är ju inte medlem här så lite sak samma tycker jag. Den lille fetknoppen får väl börja motionera och äta hälsosamt. :D

Image
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

:lol:
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Jag såg honom igen på kvällspromenaden ikväll.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Har han dykt upp plötsligt?
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Han dök upp på cykel. Svängde av på en tvärgata innan vi möttes. Visst, han kanske bara gillar att cykla på kvällen men varför har jag inte sett honom förut i såna fall?
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Jag är jättedålig på att känna igen folk - de måste sticka ut på något sätt. Jag har ju varit på Friskis i 15 år nånting men det är många jag känner att jag aldrig har sett innan. Farsan kan säga den har varit här i flera år och jag ba aha. Känner inte igen. Måste anstränga mig för att komma ihåg folk. Skor känner jag igen så jag tar folk på skorna alltså igenkänning.
femfemman
Vanadinmedlem

Post by femfemman »

memphis wrote: 27 Jul 2024, 20:10 Han dök upp på cykel. Svängde av på en tvärgata innan vi möttes. Visst, han kanske bara gillar att cykla på kvällen men varför har jag inte sett honom förut i såna fall?
Kan det vara flera små feta män som ser nästan likadana ut? Det har jag råkat ut för för länge sedan. Hade en period då jag tyckte att många människor såg nästan exakt likadana ut.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Så har det varit för mig också, när jag varit psykotisk att människor är väldigt lika och säger samma saker.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Idag har jag inte sett till den fete lille mannen. Det har väl regnat för mycket.
Jocke
Iridiummedlem

Post by Jocke »

Jag tycker väldigt många har i princip dubbelgångare, även jag har haft någon som var väldigt lik mig enligt några jag kände förr.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Min mamma såg en dubbelgångare av mig.
Post Reply