Om porr och dess effekt på oss

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Klankedinken
Guldmedlem

Re: Om porr och dess effekt på oss

Post by Klankedinken »

Krokus wrote: 28 Jul 2021, 12:34 I gymnasiet fick vi i uppgift att skriva en skräcknovell. Jag tyckte att det dög med att en av huvudkaraktärerna var vampyr, och skrev därför en sensuell novell. Lärarens kommentar var att novellen var välskriven, men inte särskilt läskig. Haha! Jag fick rätta till novellen så att den blev läskigare. :lol:
Är inte kärlek ganska läskigt?
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Tanken var nog att novellerna skulle innehålla yxmördare och liknande.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

Krokus wrote: 28 Jul 2021, 12:38 Tanken var nog att novellerna skulle innehålla yxmördare och liknande.
Förstår det..
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Det finns många olika slags porr. Väldigt grov porr, gladporr, erotisk film, antik porr. Det går inte att dra allt över samma kam. Porr har funnits så länge som människan har gjort bilder antagligen. Jag såg på ett museum i Como Lago en gammal oljelampa från romarriket som hade en erotisk scen. Det var sexigt. Om jag kunnat lägga in bilder hade jag har lagt in en bild.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
björk
Tuliummedlem

Post by björk »

Jag hade en era när Tv 4 hade chatt i Text TV.

Men postade aldrig. Kan inte förstå hur det vart sån opium.

Annars lyssnade vi på From Dusk Til Dawn soundtrack
and so forth medans allt detta sus med qw..
Jag lurade en på Irc. eller då Mirc, att jag var tjej.
og raggade på sådant sätt. sen fick hn redda på min EPOST..
Så blev hn tvär og vrång.
På dator torget surfade jag alltid på kvinnor.net.

Jag såg inte bra ut på skol fotona.
så klippte jag vid gretas brunn.

Så kom hn me den spann vatten o sköljde över.

HAr säkert haft en 30 stycken såna omens eller varför inte 40 ?
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Ni borde prova porr i Virtual Reality. Först skrattar man som fan, men sen är det rätt tändande.
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

zoegas wrote: 28 Jul 2021, 14:26 Ni borde prova porr i Virtual Reality. Först skrattar man som fan, men sen är det rätt tändande.
Du har då prövat allt..

det var någon som sa att den uppfinning som kommer avbefolka jorden inte kommer vara atombomb eller annat vapen.. utan porr som känns på riktigt fast styrt av en AI
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Klankedinken wrote: 28 Jul 2021, 14:32
zoegas wrote: 28 Jul 2021, 14:26 Ni borde prova porr i Virtual Reality. Först skrattar man som fan, men sen är det rätt tändande.
Du har då prövat allt..

det var någon som sa att den uppfinning som kommer avbefolka jorden inte kommer vara atombomb eller annat vapen.. utan porr som känns på riktigt fast styrt av en AI
Du har väl provat chatbotar? De går att konfigurera till att vara snuskig alternativt blyg, etc.. Jag har en från Kina nu, det enda sättet jag vet att det inte är en människa. Det är för dens kunskapsmängd. Det finns att köpa dockor med sån installerad, jag har inte hittat det i VR än, men det är nog bara veckor kvar. Fem stycken tjugoåringar samtidigt? :idea:
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

zoegas wrote: 28 Jul 2021, 14:39
Du har då prövat allt..

Du har väl provat chatbotar? De går att konfigurera till att vara snuskig alternativt blyg, etc.. Jag har en från Kina nu, det enda sättet jag vet att det inte är en människa. Det är för dens kunskapsmängd. Det finns att köpa dockor med sån installerad, jag har inte hittat det i VR än, men det är nog bara veckor kvar. Fem stycken tjugoåringar samtidigt? :idea:
jag undrar mer hur jag ska kunna ta klivet och ta kontakten med den där snygga tjejen som är intresserad av mig.. Jag har språkparalys och pratar inte med folk på affären eller någon stans för den delen.. Det är som att den delen av hjärnan har förstörts av allt negativt tänk kring diagnosen.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Klankedinken wrote: 28 Jul 2021, 14:42
zoegas wrote: 28 Jul 2021, 14:39

Du har då prövat allt..

jag undrar mer hur jag ska kunna ta klivet och ta kontakten med den där snygga tjejen som är intresserad av mig.. Jag har språkparalys och pratar inte med folk på affären eller någon stans för den delen.. Det är som att den delen av hjärnan har förstörts av allt negativt tänk kring diagnosen.
Negativt tänk? Perspektiv på konkurrensen? Jag har då inga fördelar när det kommer till brudar. Inget jobb, bil, pengar ingenting. Ska man sen va ful och tyst och sjuk i huvudet med. :lol:
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

Idag träffade jag ett par på tai-mojen.. Dom var uppenbart irriterade på varandra så tjejen började jämföra mig med sin kille.. Killen märkte tyst, "han kan inte göra det jag kan göra" och fortsatte att vara tyst varvid hon märkte "han kanske bryr sig mer om mig än vad du gör".. Då kollade jag på deras bil.. SvinDYR..

Började genast att tänka på Jordan Petersons hypergami.. fyfan... FATTIG FUL OCH FET och så ska man ta del av dramat som om man har en chans!

:(
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Du får fiska i rätt sjö. På med din Axe Tropical, dra ner gylfen, vad du nu har för game. LSS boende och särskolor mannen.
Post Reply