De symptom vi har/har haft

Berätta om intressanta eller ovanliga hallucinationer och vanföreställningar du haft.

Moderator: Moderator 1

Klankedinken
Guldmedlem

Re: De symptom vi har/har haft

Post by Klankedinken »

Jag har varit:
Grandios
Interna röster som om jag hade människor inne i mig som pratade, tankar som kändes som andra människor.
Blir Speedad
Känner att jag kan allt
Tror att jag är den ända som vet vad som är rätt och går ut i samhället för att rätta till saker, ungefär som att samhället är korrupt och att alla jag träffar är korrupta och att jag med telepati blir medveten om det och känner ansvar..
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Nu är det ändrat i matrix igen. Mitt telefonnummer har bytt prefix. Har kollat lite överallt, och telefonnumret är ändrat överallt. Hade förut ett 073- nummer, nu är det ett 070- nummer. Annars är mitt telefonnummer samma, men prefixet är bytt. Obs, jag har inte gjort nånting vid detta!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Memphis,

Det låter jättekonstigt! Har du testat att be någon ringa dig, din mamma t ex?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Nej det har jag inte gjort. Men det står i telfonlistan vad jag har för nummer. Och det är det " nya" numret.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

..testade att skicka ett sms till mig själv. Det är det "nya" numret som funkar.
Cosmos
Rheniummedlem

Post by Cosmos »

På senaste tiden tror jag att det är någon i lägenheten när jag vaknar på natten. Går i regel upp, tänder ljuset och känslan jagas bort. Usch, är livrädd för att någon står där i mörkret.
Egentligen är allt bara på låtsas.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Sådär hade jag oxå det ett tag. Men det är länge sen nu. Det är hemskt otäckt.
wasp
Cesiummedlem

Post by wasp »

Har en kompis som påstår att TV:n är buggad. Han har dragit ur väggkontakten för ström och antennkontakten, samt lagt en filt över den.
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Jag känner mig övervakad. Både via datorn och med kameror som ser genom väggarna. Vet att det är långsökt, men så känner jag just nu.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Jag ser färger på marken, som om jag har blivit bländad av en lampa. Fast egentligen är jag nog bara trött.
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Det var värst vad vården (min kp) är intresserade av mina röster. När jag har dem och vad de säger. Man kan vara sjuk i psykos även utan röster, inte sant?
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Mm, så har det varit för mig också, att vården absolut vill veta vad rösterna säger. Tänk om jag inte vill komma ihåg vad de säger? Numera hör jag sällan röster.
Post Reply