Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
Re: Fylletråd!
För att uppfylla kriterier som telepati krävs vissa psykiska symptom och tinnitus!
Fast det är klart! Enligt psykiatrin så klassas telepati som vanföreställning. För säger man att man har telepatiska förbindelser med omgivningen då uppfyller man i samma veva, kriteriet - psykisk sjuk!
Så jag börjar misstänka mer och mer att det är Aliens "De Grå" som har kommit på att psykiatrin måste finnas för att de ska kunna fortsätta att experimentera med människor. De vill att människan ska komma upp till någon slags elitnivå som de Aliens "De Grå" är. Dock min egen teori!
Annars, om man inte hade syfte att experimentera om människor så kunde man lika gärna eliminera alla sjuka människor! För vad ska man med psykisk och fysisk sjuka om man inte vill ha dom till experiment?
Ni sitter jag väl inte inne med hela sanningen men delvis har jag i alla fall rätt!
Det är väl inte vanligt att man blir kidnappad utav Aliens men desto mer vanligt är det att man bli psykisk kidnappad idag!
Kämpar fortfarande med att göra den perfekta bilden att röra en asteroid, än så länge har jag inte fått till det - tycker jag:

Det som är ristat årtal stämmer inte men ni som läst min tråd tidigare vet vilket år det är:

Gjorde en illustration en staty av mig själv när jag är typ 100 år eller nåt - är inte nöjd med bilden: